Wednesday, September 23, 2009

ماه پنهان است - چهارده

يادت هست دقيقا ً كجا بود كه اشكت سرازير شد؟
*
تلفن كرده بودی كه درباره گوگل‌‌ريدر نصيحتم كنی، اما صدايت انگار يك‌جوری بود. من پرسيده بودم «چی شده دوباره؟» و تو، با صدايی كه حالا گرفته‌تر هم شده بود، از عذاب دوستی‌های «لانگ ديستنس» گفته بودی؛ و در انتهای همين جمله كوتاه، صدايت حتی گرفته‌تر از ابتدايش شده بود. من سكوت كرده بودم و تو ادامه بودی كه چند ساعت پيش‌تر، پای تلفن به‌ش گفته‌‌ای كه امشب، وقتی‌ زمان ما يك ساعت جلو كشيده شود، فاصله‌مان يك ساعت كم‌تر می‌شود، و او گفته بوده كه به‌زودی حتی فاصله‌مان صفر می‌شود... يادت هست؟ دقيقا ً همين‌جا بود كه اشكت سرازير شده بود. اما من كه اشكت را نمی‌ديدم؛ من فقط های‌های گريه‌ات را می‌شنيدم و كمی بعدتر، فين‌فين‌ات را...
*
... يعنی رسما ً شده‌ايم مشاور خانواده و سنگ صبور ملت!

17 comments:

نیما said...

رسم سفر براندازم

-----------------------

Unknown said...

Ye hafte pish ye long-distance ro tamoom kardam !!! Long distance relationships just dont work!!! Kheyli ghashang bood mersi !

Unknown said...

این حرفا انقدر به من و احساسم نزدیکه که یه لحظه شک کردم خودم اینا رو گفته باشم
شما نمیدونید این 1 ساعت چهقدر موثره و اروم کننده

عروسک سنگ صبور said...

سنگ صبور ها گناه دارن چون اصولا خودشون سنگ صبور ندارن

Lily said...

حس فهمیده شدن و درک شدن به نظرم خیلی بالاتر از حس دوست داشته شدنه... شما کار بزرگی می کنید

محمد said...

سلام
هر از گاهي از اين حرفها هم بگو
بذار اينجا كمي از حالت رسمي دربياد و خودموني تر بشه
مثل حالا كه منم ديگه كامنت گذاشتم
همين ديگه

you know who said...

thanks indeed for your Sincerity, love your note :*

Ahoo said...

این خیلی قشنگ بود.

miracle said...

=))
اقای اولد فشن بسیار عزیز!
دارم سعی میکنم قیافه تونو تصور کنم وقتی که دارید با بی حوصله گی و یه کمی هم بد اخلاقی میگید که دیگه رسما شده م مشاور خانواده و سنگ صبور ملت!
خییییلی خندیدم! :)))
این کلمه ی ملت خیییلی کلمه ی جالبیه!

1 said...

احسنت داستان خوبی بود
جدن می گم کمی تلاش کنی می تونی کم کم شروع به قصه نویسی کنی
:)
از نوشتن مینی مال شروع کن

پروا said...

من به همینم دلخوش بودم ولی الان اینم دیگه نیست الان فقط باید به آدرس نا معلومی نامه داد دیگه زمان ارتباط شده 1 ماه یعنی ممکنه بدتر از این بشه؟سنگ صبورم هیچوقت نداشتم و ندارم چون خودم سنگ دیگرانم چه صبور چه غیر صبور

مرجان said...

ای روزگار غدار

امین said...

این فکر کنم امتحان خدا است که بعضیا رو میکنه سنگ صبور خیلیا.
نمیدونم چرا.
ولی خود منم یه همچین حالتی پیدا کردم...

الهام said...

من فکر میکردم این بلا فقط سر من میاد!!
عجب امتحانیه!!

موژان said...

بلای همه گير
بلای نسل سوم

safoura said...

dark mikonammmmmmm...
adam mimone cheghadr hesye moshtarek hast...

Anonymous said...

wow! the same story happened 2 me recently, with the same sentences and feelings! what a strange world do we live in!!!

 
Free counter and web stats