Sunday, February 8, 2009

چاپ عصر - چهل‌وهفت

uncommonmuse / flickr

3 comments:

Anonymous said...

سلام آقای اولد فشن! امیدوارم خوب باشید.اولین باری است که برایتان کامنت می گذارم. نمی دانم چرا روزهای قبل،ماه های قبل،یا حتی سال قبل که اینجا را تازه کشف کرده بودم چیزی برایتان ننوشتم. اما همیشه پست های قشنگ و تمیز و شیک تان را می بینم.هر جمعه منتظر "همین جوری های جمعه تان" هستم،از بخش تازه ی "چاپ عصر" کلی خوشم میاید،تمام آرشیوتان را رصد کرده ام:دی...حالا در نزدیکی های تولد اینجا،تبریک مرا بپذیرید بخاطر صفحه و سلیقه ی زیبایی که دارید.....ه
http://www.bahar1369.persianblog.ir
سولماز(جایی شبیه قلب من)ه

Anonymous said...

منم سلام عرض می کنم خدمت شما یک مدتی است وبلاگتان رو می بینم خیلی تازه و جالب و کم گو و در عین حال پر گو هستید هر جا که طرحی و یا عکسی جالب ببینم دوست دارم براتون بفرستم گرچه خودتان استاد هستید ولی با همه این حرفها این عکسها رو از من قبول کنید جایی دیدمشون
براتون میفرستم
وا؟؟؟؟ چه جوری بفرستم؟؟؟؟؟
Jesus Lamp
البته این سایت رو حتما می شناسید حالا من آدرسش رو براتون میفرستم خودتون این لامپها رو و بعد کل سایت رو ببینید
http://design-milk.com/jesus-lamp/

Anonymous said...

چشم های این زن چه نگاه با معنایی دارد به آن دریچه ای که قرار است اینطرف ایستادن اش را ، تنهایی اش را و خلوت اش را جاودان کند.
تمام کسانی که درتصویرشان وبلاگ تو و یا هر جای دیگر ، با دوربینی در دست از خودشان عکس می گیرد ، در حقیقت خط آخر متن اتوبیوگرافی رامی نویسند که در آخر سطرش با کم ترین حرف، پر گویی راز یک ماندنشان را بر ملا می کند.

 
Free counter and web stats