تبليغات چريكی / محيطگرا - سه
يكی از مزايای تبليغات چريكی / محيطگرا، متمركز شدن بر «مشتری» بالقوه، و هدر ندادن بودجه تبليغاتی در فضاهايیست كه مشتری چندانی در آن حضور ندارد. در اين نمونه، يك مدرسه موسيقی، همزمان با برگزاری يك جشنواره پرطرفدار موسيقی در تونس، برگههای تبليغاتیاش را زير برفپاككن اتومبيلهايی قرار داد كه در پاركينگ اختصاصی جشنواره و يا همان دوروبر متوقف شده بودند: اگر برفپاككن میتواند به آرشه بدل گردد، چرا علاقهمندان موسيقی نتوانند روزی ويولونيست پرآوازهای شوند.
No comments:
Post a Comment