Advertising as ART - 156
بيلبوردها با حجم و بُعد و ساختمانی كه دارند، بيش از امكانهای تبليغاتی ديگر به تيم هنری فرصت میدهند كه از بنا و ساختارشان به عنوان بخشی از ايده تبليغاتی استفاده كنند؛ در اين نمونه موفق، يك موسسه توانبخشی در لهستان، از بيلبورد «يكپا» برای انتشار پيام خود بهره برده است:
اين بيلبورد هنوز كار میكند. شما هم میتوانيد.
*
حاشيه يك: اگر بپذيريم كه مخاطب اين بيلبورد توريستهای آمريكايی نيستند، لابد به اين نتيجه هم میرسيم كه در نسخه اصلی اين بيلبورد، پيام تبليغات به زبان لهستانی نوشته شده، و اين نمونه انگليسی فقط برای آشنايی علاقهمندان تبليغات در سراسر جهان و با فوتوشاپ نازنين ساخته شده است.
حاشيه دو: اگر همه آن وعدههای انجامنشده قبلی نبود، آقای اولدفشن قول میداد كه همين روزها، مجموعهای از بيلبوردهای خلاق و درخشان را در اين صفحات منتشر كند. اما خب، حالا هم بیآنكه قولی بدهد، میكوشد همين كار را بهزودی بكند.
حاشيه دو: اگر همه آن وعدههای انجامنشده قبلی نبود، آقای اولدفشن قول میداد كه همين روزها، مجموعهای از بيلبوردهای خلاق و درخشان را در اين صفحات منتشر كند. اما خب، حالا هم بیآنكه قولی بدهد، میكوشد همين كار را بهزودی بكند.
No comments:
Post a Comment