Monday, February 6, 2012

هفت روز با يك طراح

Mattias Adolfsson

1 comment:

شهریار said...

آقای اولدفشن، شما این تصویرگر را در گذشته معرفی کرده بودید، همین طور دفترچه اش را که گوشه هایی گرد دارد و نامش Moleskine است.

خواستم از شما به خاطر اینکه مرا با ایشان آشنا کردید، تشکر کنم. واقعا سلیقه ی ایشان، نوع تصویرگری و دنیای ذهنی شان را دوست دارم. با دیدن کارهای این هنرمند، طرحی جدید به دنیای ذهنی من اضافه شد.

پی نوشت: گاهی وقت ها با خودم می گویم کاش کمی حرفه ای تر بودم و انواع مختلف تصویرگری و طراحی را می شناختم (چون واقعا به این موضوع علاقه مندم و نسبت به آن دغدغه دارم) که اگر مثلا یک نفر گرافیست از من راجع به علاقه مندی هایم سوال کرد بتوانم حرفه ای و کامل جواب بدهم. اما در حال حاضر نه وقتش را دارم که دنبال این جور تحقیقات فوق برنامه بروم و نه رشته ام ربطی به این قضیه دارد. اگر دوستی داشتم که می توانستم از او بیاموزم خیلی خوب بود. در حال حاضر اینجا برای من حکم یادگیری هم دارد و از شما می آموزم. فکر می کنم با آقای "ژان ژاک سامپه" حتما آشنا هستید، من بسیار به تصویرهایی که ایشان خالقش هستند علاقه مندم و آغاز آشنایی من با ایشان از سری کتابهای "نیکلا کوچولو" نوشته "رنه گوسینی" رقم خورد.

 
Free counter and web stats