Friday, March 14, 2014

نگارخانه

The Haymaker’s Rest, 1881 
Jules Bastien Lepage

7 comments:

پرسفونه said...

آقای اولد فشن یه کمی به وبلاگتون هم برسید.

kamal said...

از خیلی قبل
سر زدن به از مد افتاده جزو عادت هام شده. ولی انگار سایتی که کامنت اش صدتا صدتا بود حالا مدتیه تعطیله. البته من هنوز عادت خودم را دارم.
امیدوارم در این جا اینجوری بسته نشه. البته اگه بشه اصلا بسته نشه.
بدورد

شمامه said...

انصافا توی این روزهای بهاری دوباره ما رو تنها نذارید الد فشن عزیز

خانم تاریکه said...

آقای الدفشن دلم نمی خواهد باور کنم که این زیباترین عکسی ست که آدم وقتی می خواهد در وبلاگش را ببندد، به عنوان آخرین پست آپلود می کند.ا

مهدی said...

الدفشن جون؛ تعطیل کردی کجا رفتی؟
!!

حسن کلید ساز said...

رفتی نموندی بیوفا انگار اثر نداشت دعا .... :(

مهدی said...

دلمون واست تنگ شده... بیا...

 
Free counter and web stats