Sunday, September 11, 2011

من اين عكس را دوست دارم

3 comments:

sima said...

سلام آقای اولد فشن گرامی ... این عکس را منم خیلی دوست دارم
هیچوقت نشد بهتون بگم که بعضی از عنوانهاتون را خیلی دوست دارم یکی اش «خانه شمیرانه» یکی هم «همینجوریهای جمعه» یکی هم «سربازهای یک چشم» خیلی ممنون از این اسامی قشنگ .. این اسمها قبل از اینکه عکسهاش را ببینم هم برام خیال انگیز هستن

sima said...

سلام آقای اولد فشن گرامی ... این عکس را منم خیلی دوست دارم
هیچوقت نشد بهتون بگم که بعضی از عنوانهاتون را خیلی دوست دارم یکی اش «خانه شمیرانه» یکی هم «همینجوریهای جمعه» یکی هم «سربازهای یک چشم» خیلی ممنون از این اسامی قشنگ .. این اسمها قبل از اینکه عکسهاش را ببینم هم برام خیال انگیز هستن

Nei Rang said...

Salam Old Fashion gerami
Omidvaram in tasavir ro ham dost dashteh bashid:
http://www.uniquescoop.com/2010/01/rare-photos-of-famous-people-125-pics.html

Salem o sarboland bashid!

 
Free counter and web stats