Wednesday, October 1, 2008

كفش‌هايم كو؟ - پانزده

3 comments:

Anonymous said...

من همه اين ها رو مي خوام ....... همشووووووووووووووووووو

Anonymous said...

این روزها سالن های فشن پاریس و نیویورک و ... را اگر ببینی دستت می آید فضای حاکم بر فیلم ها و پوستر ها و نقاشی های چند وقت بعد را . این را از آن جهت می گویم که اهمیت رخت و لباس را نشان داده باشم و صد البته طراح شان را . برای همین فکر می کنم درست تر باشد نام طراح یا دست کم کمپانی سازندهء این کفش ها نوشته شود . چون اولش نوشته بودی حوصلهء نوشتن مقدمه نداری و این ها ، فکر کردم شاید بعدا بنویسی دلیل ننوشتن نام طراح یا کمپانی را که دیدم پانزده تا گذشت از آن شروع غمگین و خستهء نخستین و هنوز هیچ ننوشته ای در این باره . گفتم که گفته باشم شاید یادتان بیاید یک مقدمه به ما بدهکارید و کلی نام البته به سازندگان این کفش های بسیار نازنین !

Anonymous said...

حق بسيار با شماست خانم «روزهای ابری»؛ و من حتی اگر عذرهای خودم را هم داشته باشم، هرگز آن حق را انكار نكرده‌ام. شايد يافتن راهی برای ذكر همه منابع، زود و آسان به دست نيايد، اما آن‌ها كه زود و آسان ممكن می‌شود را چرا پشت گوش بياندازيم؛ مثلا ً همين كفش‌ها، كه كار شركت «كيپ» است
http://keepcompany.com/detail.aspx?category_id=1007
http://keepcompany.com/detail.aspx?category_id=1006

 
Free counter and web stats