Friday, October 10, 2008

خبرنامه

11 comments:

میترا نهچیری said...

مبارکه:-D منتظرم

فلاوین said...

so, what we have to do? it must be funny...

Anonymous said...

بي صبرانه منتظريم به خاطر گل روي اين آقاي دوست داشتني و تقويمش؛ سال نو زود تر بياد !!!!

Anonymous said...

راستي... يه سئوال...
ميشه با تيراژ بالا چاپ كنين؟
من از همين الان چند تايي پيش خريد ميكنماااااااااا !!!

Anonymous said...

ینی آقای اوف تو کیفمون؟ ینی واقعا آقای اوف با ما؟

AnnaMaria AE said...

وای! کلی ذوق مرگ شدم
کی پیش فروش می شه حالا؟ :)

Anonymous said...

hi :)
I love your weblog!:D
I am so unhappy that I did not know this weblog from before!!!!!

Anonymous said...

mikhaaaaaaaaaaaaaaaam!

گلمریم said...

من هم هستم. من هم چند تایی می خوام اگه خیلی گرون نباشه.

چندگانه said...

کشتیمون جناب

Anonymous said...

از 88 بیشتر ندارین؟

 
Free counter and web stats