Friday, June 17, 2011

تغذيه؛ ويژه عصر جمعه

Dani Padgett / Flickr

6 comments:

رویا said...

حتما" چون عکس خیلی خوشمزه ای هست دوباره گذاشتیدش

وبلاگ‌صاحاب said...

ای وای! اگرچه برای خود من هم اين عكس آشنا بود، اما جست‌وجويم نشان نداد كه آن را قبلاً منتشر كرده‌ام. شايد در «فانوس» منتشر شده باشد. به هر حال پس از انتشار نزديك به پنج‌هزار پست، احتمال چنين خطاهايی هم هست.‏

وبلاگ‌صاحاب said...

خب، جست‌وجوی بعدی نشان داد كه اين عكس را پيش از اين در وبلاگ فانوس هم منتشر كرده‌ام.‏

رویا said...

هیچ ایرادی نداره! من که از این عکس خیلی لدت بردم. و البته حق هم با شماست که لزوما" نباید همه عکس های وبلاگتون رو حفظ باشید. البته بذارید در این فرصت این پز رو بدم که من همه عکسهای وبلاگتونو حفظم چون خیلی زیاد دوستشون دارم و از دیدنشون لذت می برم!

Anonymous said...

واااااااااااااای من خیلی بخش تغذیه رو دوس دارم

Anonymous said...

واااااااااااااای من خیلی بخش تغذیه رو دوس دارم

 
Free counter and web stats