Monday, September 12, 2011

فيلم‌جفتی

يكی از سرگرمی‌های بخشی از نوجوانان ِ دوسه نسل پيش اين سرزمين، جمع‌كردن و مجموعه ساختن از كادرهای فيلم‌های سينمايی بود. اين كادرها گاهی تكی بود و گاهی جفتی. آن‌ها به اين دومی، كه دو كادر پی‌درپی يك فيلم را نشان می‌داد (و ارزش بيش‌تری هم داشت) می‌گفتند «فيلم‌جفتی».
*
بخش تازه اين وبلاگ، «فيلم‌جفتی»‌های اين وبلاگ‌صاحاب را به نمايش خواهد گذاشت. اگر برای نوجوانان قديمی، باارزش‌ترين «فيلم‌جفتی»‌ها آن‌هايی بود كه چهره بازيگران محبوب‌شان را قاب می‌گرفت، برای صاحب اين وبلاگ هم، بخش «فيلم‌جفتی» بهانه‌‌ و امكانی‌‌‌ست تا آدم‌های محبوبش را در دو كادر كم‌وبيش پی‌درپی قاب بگيرد و حاصل كارش را به ديگران نشان دهد. اما ميزان محبوبيت آقای سيدنی پولاك (كه بيش‌تر فيلم ساخته و گاهی هم بازی كرده است) برای من را می‌توانيد از اين‌جا دريابيد كه بخش تازه را با «فيلم‌جفتی» ايشان آغاز كرده‌ام.

1 comment:

شهریار said...

خیلی خوشحالم که در این دنیای کج سلیقه و دیوانه، موفق به یافتن آدم با دقت، خوش سلیقه و مشکل پسندی مثل شما شده ام. ممنونم که وقت می گذارید و خاطرات،علایق و سلایقتان را به اشتراک می گذارید. این قطعا در سلیقه و طرز فکر ما اثری مثبت خواهد داشت و چیزهایی یاد خواهیم گرفت.

 
Free counter and web stats