Tuesday, August 27, 2013

ماه كاغذی

Photographer: Roya Zamiri
 *
 سلام آقای الدفشن عزیز 
امیدوارم که خوب و سلامت باشید 
راستش چند روز پیش که عکسی از كتاب‌فروشی شکسپیر و شرکا را منتشر كرده بوديد یادم از عکس‌های خودم آمد. حقیقتش این است که من این‌جا را از وبلاگ شما شناختم و رفتم و اصلاً قبل از رفتن همه‌اش حواسم بود که عکس بگیرم و برای‌تان بفرستم، برای تشکر بابت همه‌ این سال‌ها- همه‌ عصرهایی که حالم را خوب کرد؛ آن تک‌ جمله‌های "آخرين قطار ‌شب" که چندتای‌شان را پرینت کرده بودم و به دیوار اتاقم در ایران زده بودم. یکی‌ش این بود "کشتی در ساحل همیشه امن است ولی کشتی برای رفتن به دریا ساخته شده نه ماندن در ساحل" می‌خواهم بگویم بخشی از آدمی که حالا هستم شاید به خاطر همین یک جمله است که مدت‌های طولانی در برابر چشمم بود. 
راستش امتحان‌ها و خستگی‌ها و بی‌حوصلگی‌های گاه‌وبی‌‌گاه، مرا از صرافت فرستادن عکس‌ها انداخت، تا همین لحظه. حالا برای‌تان می‌فرستم و باز هم می‌گويم ممنون. 
روزهای‌تان به کام 
رویا

No comments:

 
Free counter and web stats