Tuesday, May 6, 2008

Advertising as ART - 196

آگهی يك ماده شوينده / سفيدكننده
*
توضيح واضحات: آقای اولدفشن و آقای شاندرمن، هرچه به اذهان خسته خود فشار آوردند كه نام آن صفحه نورانی را به ياد بياورند كه پزشكان، تصاوير راديولوژی را بر آن می‌نشانند و نسبت به وضعيت بيمار ابراز نااميدی می‌كنند، تلاش‌شان هيچ ثمری نداشت. اما آن صفحه هر نامی داشته باشد، كم‌كم می‌تواند به فكر بازنشستگی باشد؛ اين روزها مواد شوينده / سفيدكننده‌ای در بازار هست كه لباس پرستاران را چنان «درخشان» می‌كند كه پزشكان می‌توانند آن را جايگزين صفحه نورانی مطب‌شان كنند.
حاشيه: همه چيز در اين آگهی يك‌ طرف؛ آقای اولدفشن و آقای شاندرمن متفق‌القول بودند كه چهره بی‌حوصله اما خوددار بانوی پرستار، به‌تنهايی به اندازه يك فيلم وودی آلن بامزه است.

9 comments:

Anonymous said...

نگاتوسكوپ

خواننده هميشگي نوشته هاتون هستم كلامتون گرم و صميميه.نگاتوسكوپ بهانه اي شد كه سلامي كنم و بگم : هميشه سلامت و سرزنده باشيد

سین said...

I agree with you both Mr oldfashion and Mr shanderman!

Anonymous said...

این عکس ها رو با چه سیستمی آپلود میکنی که من به صورت رندوم میبینم آخه؟ چرا بعضی از پستهات باز نمیشه واسه من پس؟؟؟؟؟؟؟
نکنه با فایر فاکس و لینوکس میونه خوبی نداری؟
فکر اونایی که ویندوز و اینترنت اکسپلورر ندارن رو هم بکن خوب!!!!

Anonymous said...

نگاتوسكوپ بيد!

Anonymous said...

شرمنده، نديدم يكي ديگه هم نوشته! يه بار يه چيزو بلد بودم هول شدم دو نقطه دي!

Anonymous said...

با اون حاشیه تون کاملا موافقم ، البته قبل از اینکه اونو بخونم متوجه این قضیه شدم هاا
راستیبعضی ازاین تبلیغ سازها هم عجب مخی دارن

Anonymous said...

http://blog.360.yahoo.com/blog-CWTmGDw8dKk8wm_8R_IY2g--?cq=1&p=939
همین

PEDRAM said...

بسیار زیبا بود ..... واقعا نگاه متفاوت چه می کنه .... مرسی

Anonymous said...

آقاي اولد فشن عزيز. نام اين جعبه نگاتوسكوپ ( كه دوستان هم گفته اند ) و نام ديگرش بخاطر بهم ريختن فونت ها در زير مي نويسم. هميشه شاد و پيروز باشيد. نوشته ها و مطالبتان را دنبال مي كنم و بسيار لذت مي برم. viewbox
http://hesamnoroozi.fotix.net

 
Free counter and web stats