Thursday, January 6, 2011

مرور بر «آثار‌ها»ی وبلاگ‌صاحاب

7 comments:

سالومه said...

اینو خیلی دوووووووست دارم :))))))

sanam said...

عالی

روشنك said...

خوب و مرتبط با مفهوم جمله درستش كردي ...البته بهتر از اين هم ميشد باشه .. ساده ترين و اولين چيزي كه به ذهن ميرسه رو براي كار كردن انتخاب كردي .. ياد يه جمله از نهج الپرندم افتادم كه تقريبن با اين جمله از نظر معني نزديكه :

هر چقدر كه براي متفاوت به نظر رسيدن تلاش كنيد بيشتر شبيه به گله اي مي شويد كه به آن تعلق داريد وقتي كه گوسفند باشيد!

راست ميگي واسه اين يه "آثارها" درست كن!.. :)) ..

n said...

خیلی این بخش آثارها رو دوست دارم آقای اولدفشن، خیلی خوبند واقعا ...ایده هاش
راستی گفتید با چه برنامه جانبی همراه فوتوشاپ اینارو درست کردید؟ اگه امکان داره اسمش رو بنویسید

Anonymous said...

هر سه تا سایت مورد علا قه من
بودن.روزگاری داشتم باهاشون.

لحظه
باغ بی برگی
آهو نمیشوی به این جست و خیز گوسپند

Anonymous said...

هر سه تا سایت مورد علا قه من
بودن.روزگاری داشتم باهاشون.

لحظه
باغ بی برگی
آهو نمیشوی به این جست و خیز گوسپند

Anonymous said...

هر سه تا سایت مورد علا قه من
بودن.روزگاری داشتم باهاشون.

لحظه
باغ بی برگی
آهو نمیشوی به این جست و خیز گوسپند

 
Free counter and web stats