Saturday, October 12, 2013

نامه دارم / در جست‌وجوی فولكس واگن

Hungary 
Photographer: Shahryar
*
 آقای اولد فشن عزيز، سلام 
 امروز هوا خيلی خوب بود و من داشتم آرام و با طمانينه به سمت کلاس بعدی‌ام در محوطه دانشگاه قدم می‌زدم که چشمم به اين فولکس دوست‌داشتنی خوش‌رنگ خورد. تقريباً بی‌درنگ به ياد شما و بخش "در جست‌و‌جوي فولکس واگن" وبلاگ‌تان افتادم و تصميم گرفتم چند تا عکس ازش بگيرم و برای‌تان بفرستم. گفتم شايد فولکس واگن اين‌رنگی توی مجموعه‌تان نداشته باشيد. همين که دوربينم را در آوردم و شروع کردم به عکس گرفتن از زاويه‌های مختلف، آدم‌های زيادی هم گذرشان به همان مسير افتاد و طوری به من نگاه می‌کردند که انگار باورشان نمی‌شد يک نفر دوست داشته باشد از يک فولکس پير رينگ‌قرمز عکس بگيرد. من اما کار خودم را انجام دادم. بعد از آن که احساس کردم به اندازه کافی عکس گرفته‌ام و ماندن بيش‌تر در آن‌جا ديگر روی کيفيت عکس‌هايم تاثيری ندارد نگاهی به اطرافم انداختم. متوجه شدم يک خانم و آقا که کمی دورتر از من ايستاده بودند به ماشينی نگاه می‌کنند که چند قدم پايين‌تر از فولکس واگن رينگ‌قرمز پارک شده بود: يک آئودی دو در مشکی خيلی فضايی و بسيار گران‌قيمت‌تر از فولکس واگن سال‌خورده. جالب اين‌جاست که من اصلاً آن را نديده بودم و شايد اگر آن دو نفر برای تماشايش نمی‌ايستادند هرگز هم نمی‌ديدمش. به‌هر‌حال آدم هر روز که قرار نيست چنين فولکس واگن خوش‌رنگی ببيند!
 شهريار

No comments:

 
Free counter and web stats