Monday, October 22, 2007

Advertising as ART - 94

Stop hunting. No time to delay!
NRDC. The Earth's best defense.
*
آقای اولدفشن اطمينان دارد كه اگر در حاشيه اين تبليغ، چنين «توضيح واضحات»‌ی بنويسد كه اين ساعت را يك جمعيت طرفدار حيوانات در محل‌های پررفت‌وآمدی مثل مترو نصب كرده است، حتی همسايه ايشان هم - كه هميشه در مورد معنای آگهی‌ها سوال می‌كند – از فرط غيرضروری بودن توضيح، يقه خود را خواهد دريد، چه رسد به خانم محترمی در شيراز! اما حالا كه منابع آقای الف.‌ف. چيزی در مورد كشوری كه اين تبليغ در آن اجرا شده نمی‌گويند، دست كم به اين نكته می‌تواند اشاره كند كه يك شركت تبليغاتی در شانگهای خالق آن بوده است

4 comments:

Anonymous said...

jenabe oldfashion, ziba tar az in saat va payamash, tekrare ebarate"tozihe vazehat" o"hamsaye"o"...az shiraz" dar in post ast! ke khabar az hooshe tanze shoma midahad besyar...

Anonymous said...

ax jaleb bood , tozihe ziresh mozakhraf !

Anonymous said...

!کاش ساعت 12:00 نشه

Anonymous said...

اون عقربه رو میشه شکوند نه؟ P:

 
Free counter and web stats