Friday, October 26, 2007

خبرنامه

15 comments:

Anonymous said...

نظر به خدمات شایان توجه آنجانب که موجبات تغییر و نحولی در مسایل مربوط به وبلاگستان بوده و با توجه به اینکه مسایل مطروحه از جانب آن نامبرده از عمق و غنای لازم برخوردار بوده است با مرخصی ایشان به مدت یک هفته موافقت می شود. بدیهی است این مرخصی از مرخصی سالانه نامبرده کسر خواهد شد و انتظار می رود مشارالیه صبح شنبه یازدهم آبان در اداره حاضر باشند.

از طرف ریاست وبلاگستان
میرزا پیکوفسکی (معاون مرخصیجات)

Anonymous said...

خسته نباشي اولد فشن عزيز
اميدوارم مرخصي خوش بگذره
اما سعي كن زودتر برگردي

Anonymous said...

vali movafeghat nemishe ha!

Anonymous said...

بسم تعالی
نظر به اینکه جناب عالی از تمام مرخصی های ساعتی،پاره وقت،ماموریت و حق عاعله مندی خود نیز استفاده نموده اید تاخیر بیشتر از 24 ساعت شما جرم محسوب شده و حق پی گیری قانونی نزد اینجانب به نیابت رئیس وبلاگستان محفوظ می باشد.

Anonymous said...

و من درموندم که چطو این روزا همه چی ختم میشه به 11 آبان ِ نحس .

اصن به خاطر نحسیش جمعه هفته بعد همگی میریم سیزده به در . خوبه ؟ البت من بعد از اینکه کنکور ِ گرافیک و طراحی صنعتی رو به درک واصل کردم به شما می پیوندم :دی

Anonymous said...

سلام. حالا که مرخصی تشریف بردید این لینک رو هم در ایام مرخصیتون چک بفرمائید .امیدوارم تکراری نباشه ..
http://www.youtube.com/watch?v=4P785j15Tzk

Anonymous said...

آقای ا.ل.ف عزیز، یک مرحله یی از عرفان هست که انسان دیگر به خودش تعلق ندارد. شما الان در آن مرحله به سر می برید. دیگر خود دانید. بعدشم یه شاعری هست که می سراید، هی خانوم کجا کجا. بعد چون جنسیت خیلی بده، هی آقا کجا کجا. حالا من صبحها چه کار کنم:(

Anonymous said...

گاهی دیدن برخی وبلاگها خستگی را از تن آدم به در می‌کند. تعطیلات نوش جانتان

Anonymous said...

بدین وسیله به استحضار می رساند جناب مهندس کرم دندان، رئیس محترم اداره ثبت تخلفات و تاخیرات به علت برخی ناهماهنگی ها با اداره کل چنین حکمی صادر فرموده اند به نظر به اینکه این مساله از حدود اختیارات ایشان فراتر بوده است از اعتبار خاصی برخوردار نمی باشد. حکم همان است که ما فرمودیم.

از طرف ریاست وبلاگستان
میرزا پیکوفسکی (معاون مرخصیجات

Anonymous said...

ریاست محترم وبلاگستان
معاونت جمعی مرخصیجات اداره کل
میرزا پیکوفسکی عزیز
احترامن به عرض می رساند نظر به مرقومه ی ریاست محترم اداره ثبت تخلفات و تاخیرات، اینجانب کارمند دون پایه ی بخش انبارگردانی بایگانی دایره ی ثبت برگه های مرخصی ساعتی، مربوط به حوزه ی مرخصی های استعلاجی، از معاونت اداره کل، با بررسی موارد یادشده، هرگونه ناهماهنگی در ارایه ی گزارش تخلفات و مرخصیات را نفی و آن قدر که این صفات و اطوار این مرقومه طولانی شد، اصل مطلب منظور را فراموش نمودم. به هر حال، موارد جهت بررسی و دستورات مقتضی، ایفاد می گردد.

کارمند دون پایه ی بایگانی فلان و بهمان
موسیو ورنوش

Anonymous said...

بسم تعالی
چناب آقای میرزا پیکوفسکی ریاست کل محترم وبلاگستان
با سلام.
بدیم وسیله با توجه به اینکه اینجانب از اختیارات کامل جهت انجام وظایف محوله برخوردار نبوده و دائم در امور قانونی و درج شده در شرح وظایف من دخالت می شود بدینوسیله استفای خود را از سمت ریاست کلی اداره ثبت و رسیدگی به تخلفات و تاخرات وبلاگستان اعلام نموده و از جناب عالی تقاضای قبول آن را دارم.
با تشکر و آرزوی موفقیت جانشین بنده.
کرم دندون

Anonymous said...

نمي دونيد تو اين چند روز اداره ما چقدر شلوغ پلوغ شده. من هم از اين فرصت استفاده مي كنم و ميرم تو اتاق آقاي اولدفشن و دور از چشم همه پشت ميز خالي مي شينم و تقويم روميزي رو ورق مي زنم تا به 12 آبان نزديكتر بشه. فقط بين خودمون باشه و گرنه اخراجم مي كنن. من به اين كار احتياج دارم

كارمند كوچيكه سعيده

Anonymous said...

از: معاونت مرخصیجات اداره کل
به: موسیو ورنوش، کارمند دون پایه ی بایگانی فلان و بهمان
رونوشت: رئیس اداره ثبت تخلفات و تاخرات وبلاگستان مهندس کرم دندون
نظر به استعفای ناگهانی و صد البته هنوز تایید نشده جناب مهندس کرم دندون در راستای عوضی گرفته شدن این معاونت با ریاست بلاگستان خواهشمند است مراتب تاسف اینجانب را به ایشان ابلاغ فرمایید و دستور فرمایید نامه ایشان در روال اداری جهت بررسی توسط ریاست بلاگستان(ره) قرار گیرد. در ضمن بررسی مجددی در خصوص ناهماهنگی رخ داده صورت گیرد.

معاون مرخصیجات اداره کل
میرزا پیکوفسکی

Anonymous said...

آقای الد فشن عزیز
آخر هفته خوبی داشته باشی.
محض اطلاع شما باید عرض کنم که فقط دو روز از مرخصی شما باقی مونده، صبح شنبه باید کارت بزنید.وبلاگستان بدون شما کاراش لنگ مونده.
خوب باشید.

Anonymous said...

به شدت دلتنگ وبتم!

 
Free counter and web stats