Saturday, March 8, 2008

Advertising as ART - 165

Children know no boundaries. Drive carefully. O
بچه‌ها، محدوديت نمی‌شناسند. با مراقبت برانيد.
*
يك نمونه ممتاز ديگر از تلفيق تبليغات متعارف بيل‌بوردی با تبليغات چريكی؛ تصاويری كه از «محدوده» بيل‌بورد فراتر می‌رود، و در سطح خطرناك خيابان گسترش می‌يابد.

2 comments:

Anonymous said...

aaaaalie! kheili khoob...

Anonymous said...

سلام آقای امک چی نازنین
وبلاگتان خیلی دلنشین است. در هیاهوی وبلاگهای شبیه هم و تلخ ، وبلاگ شما شیرینی و لبخند را همیشه به من می دهد. فقط شما را به خدا کمی به جلد و برخی صفحات مجله فیلم بیشتر برسید. البته می دانم کیفیت بد کاغذ مجله فیلم و سیاه و سفید شدن عکسها رغبتی نمی گذارد که کار خاصی رویش انجام شود.ولی لااقل اگر نوشته ماآمد زیر دستتان یک کم پارتی بازی کنید. البته شوخی کردم. شما ولی جدی بگیری.
پیروز باشید و سرشاراز ایده های نو.

 
Free counter and web stats