Thursday, March 20, 2008

خبرنامه

2 comments:

Anonymous said...

واي واي واي واي .... خلاصه همينجوري كه من اين وبلاگهاتو نيگاه ميكردم اين واي بود كه از لبم آويزون مونده بود.
آقا... حاجي... دكتر... دوست عزيز ... نمي دونم چي صدات كنم ولي كارت مـــــــــــــــــحشره (تونستي بفهمي موقع خوندن بايد مـ رو بكشي؟!)
من خودم مدتهاست كه به يه همچين ايده‌اي فكر مي‌كردم و دو تا پرسونا دارم كه سالهاست باهاشون زندگي مي‌كنم. امروز تو منو قلقك دادي، خدا قلقلكت بده يه روز :)
من حتما اين ايده وبلاگي كردن پرسوناهامو پيگيري مي كنم. از ت بي نهايت ممنونم و بازهم به خاطر كارهاي خوشگل و ذوق بي نظيرت بهت تبريك مي‌گم

خوش باشي و بدرود
سال نوت هم مبارك
مصطفي

Anonymous said...

الدفشن عزیز

البته وب‌لاگ شما مدت‌هاست که توی خوراک من در قسمت «محبوب‌ها» وجود داره ولی همین الان لینک رو هم اضافه کردم چون اگر چه از طریق لینک معمولا وب‌لاگی رو نمی‌خونم ولی نشانه نوعی ارتباط بیشتر است.

شاد و سربلند باشی به خصوص در روزهای بهاری که در پیش داریم.

ارادتمند و دوستارت
بامداد

 
Free counter and web stats