Thursday, January 1, 2009

پانصدهزار

در يكی از ساعت‌های بامداد امروز، شايد دقايقی پيش از انتشار همين يادداشت، شمارنده قديمی اين وبلاگ كه از نخستين روزها بر آن نصب شده (و بعضی‌وقت‌ها كه تعداد بيننده‌ها بيش‌تر است، خسته می‌شود و از شمارش عقب می‌ماند و در پايان روز كلك می‌زند و با حذف و پريدن از روی چند ساعت، عقب‌افتادگی‌اش را جبران می‌كند!)، شمار «پانصدهزار» بازديد برای وبلاگ آقای اولدفشن را ثبت كرد. خب، اين عددی‌‌ست كه بايد برايش يادداشتی نوشت و به احترامش، كلاه از سر برداشت. اين رقم فرخنده، به پانصدهزار ضيافت كوچك اشاره دارد كه برای تماشای حاصل كار و خلاقيت هزاران آدم بی‌نام‌ونشان، كه محصول جان بی‌قرارشان در اين وبلاگ به نمايش در آمد، در همين صفحات برپا شد. اين رقم، از پانصد هزار اشتياق ناب خبر می‌دهد كه برای تماشای آفريده‌های هوش‌ربای دست و ذهن آدمی‌زادگانی از سراسر جهان، وقت می‌گذارد و راه كج می‌كند و نشان‌گر‌ را بر اين نشانی می‌فشارد. اين رقم، از قلب پاكيزه هزاران آدم گزارش می‌‌دهد كه از تماشای هوش و زيبايی به هيجان می‌آيد و برای ستايش آن‌ها می‌تپد.
*
اين «پانصدهزار»، بر خوانندگان ارجمند اين وبلاگ و بر خود من، مبارك!

26 comments:

Anonymous said...

واقعا تبريك هم داره !
البته رشد 98% پست هاي سال 2008 نسبت به 2007 هم بي تاثير نبوده

Anonymous said...

سلام.
تا حالا کامنت نذاشتم ولی هر روز مهمان شما هستم.
این بخش دو گیلاس... هم عجب دل دخترانه ی آدم را میبرد.هر با دیدن هر پست جدیدی ذوق میکنم.خیلی خیلی خیلی باهال؟باحال؟ :Dنه .. خوشسلیقه وخوش ذوق و... هستید.

Anonymous said...

سلام.
تا حالا کامنت نذاشتم ولی هر روز مهمان شما هستم.
این بخش دو گیلاس... هم عجب دل دخترانه ی آدم را میبرد.هر با دیدن هر پست جدیدی ذوق میکنم.خیلی خیلی
خیلی باهال؟باحال؟

Dنه .. خوشسلیقه وخوش ذوق و... هستید.

Anonymous said...

پاینده باشی آقای اولد فشن!

n said...

...so congratulatin dear sir Old fashion

Anonymous said...

دفعه اولمه كه دارم ميام اينجا.
بلاگ جالبي داريد.

سال نو هم مبارك.

Anonymous said...

mobaraaaaaaaak!

omid ghiyaei said...

خوشحالم که من هم سهمی تو این پانصدهزار دارم.حداقل روزی ده بار. اینجا سر میزنم.
ممنون مستر اولدفشن.

Anonymous said...

تبریک میگم و از لحظات زیبایی که به اشتراک میگذارید سپاسگذارم

Anonymous said...

مدت زیادی نیست که اینجا را کشف کردم اما از وقتی یافتمش هر روز سر می زنم، اگه سر کار باشم به همکارانم هم نشون می دم... کلی حال و هوام عوض می شه و آدم مهایی که این همه خلاقیت دارن و تحسین می کنم همینطور شما را به خاطر وبلاگتون، و خدا را ستایش می کنم به خاطر آفریده هاش

Anonymous said...

درود بر شما آقای اولدفشن .
همیشه پاینده باشید .

Anonymous said...

Aghaye Old fashion e aziz
be in shomar, te'dade bishomare digari mesle bande ra ham ezafe konid ke har rooz az feed reader haye mokhtalef moshtareke webloghye shoma hastim. khoda ghovat o payande bashid.

Anonymous said...

ما پانصد هزار چشم بودیم...

Anonymous said...

چقدر خوشحالم که من هم جزو این پانصد هزار هستم


این رقم از پانصد هزار نفس حبس شده در سینه می گوید که با هر بار انتخاب پیوند بلاگ آقای اولد فشن از خودش می پرسد


امروز چگونه شگفت زده خواهم شد
.
.
.

پانصد هزار از همه بیشتر بر سلیقه ای چنین دوست داشتنی و نگاهی چنان موشکاف مبارک که هر بار با انتخاب های نابش نفس ها را در سینه حبس می کند
.
.
.

با مهر


نازلی

A.J said...

نیم میلیون
البته اکثرا فید وبلاگ رو دنبال می‌کنن

تشکر فراوان از زحمات هر روزه شما. ما که خیلی حال می‌کنیم

Anonymous said...

سلام مدت هاست که صفحه تو اولین صفحاتی است که هر موقع پای کامپیوتر_رایانه 9 بیایم باز میکنم . اختلاف نظر هم کم نداشتم اما باعث نمیشد مزاحم بشم . اما بالا غیرتا کلاه از سر بر داشتنت کفرم را در اورد . نمیتوانی کلمه دیگری جای ان بذاری؟

Anonymous said...

لطایف دنیا کم است و خواندن اولدفشن یکی از این هاست

Anonymous said...

ساسان جان! اختلاف نظری نداريم. حالا كه به آن جمله و آن تعبير نگاه می‌كنم، می‌بينم كه می‌شود به‌آسانی آن را به شكل بهتری هم باز نوشت. اما بگذار به عنوان نمونه‌‌ای از نوعی يادداشت، كه چندان فرصت بازنگری در آن نبوده، به همان شكل ثبت شود و آن بالا باقی بماند

Anonymous said...

خوشحال نباش هر پانصدهزارتاش من بودم
تا صفحه اینترنت اکسپلورر رو باز می کردم اولد فشن می اومد گیر کرده منم بلد نبودم چه طوری درستش کنم
کلات رو بزار سر جاش :)

Anonymous said...

پانصدهزار ضیافت کوچک، یا شاید بزرگ... آن چند تایی که من سهیم بوده ام درشان که بزرگ بوده اکثرا

زنده و پاینده باشید آقای اولدفشن
شب و روز به کام

Anonymous said...

Happy 500,000 and Happy 2009 !!

Mostafa said...

من هم مثل خود شما تبریک می‌گویم: یک تبریک به شما و پانصدهزار تبریک به دیگران.
شاد باشید.

macin said...

خب جای تبریک زیاد هم داره البته هم برای ما هم برای شما

Anonymous said...

آقا كلك زده اين شمارنده !اعتراف ميكنم خود من از آشناييم تا الان 5000000بار اينجا سياحت كردم !
جان آقا راست ميگم !شايد از ريخت ما خوشش نيومده حضورمونو نشمرده!من مطمئنم آمار بازديداي اينجا وراي اين حرفهاست...

Anonymous said...

این از اون وبلاگایی نیست که بخوای بخونیش، از اوناست که باید کشفش کرد و ۵۰۰۰۰۰ نفر انگار از این کشف لذت بردند.
یافتم، یافتم

Anonymous said...

cheghadr az modele neveshtanetoon khousham miyad.

tabrike faravan
payande bashi

 
Free counter and web stats