Monday, February 2, 2009

هيچ بازار نديده‌ست چنين كالايی - سيصد و هفتادودو

TK Classic cars restoration service
*
يك نمونه تماشايی ديگر از آگهی‌های «قبل / بعد». تبليغ موسسه‌ای كه «بعد» از بازسازی اتومبيل‌های قديمی از كار افتاده و تغيير شكل‌ داده، آن‌ها را به هيئت «قبل»‌شان در می‌آورد. ظرافت آگهی در بازی با مفهوم «قبل» و «بعد» و شيوه بامزه جابه‌جا كردن آن‌ها، خبر از وجود آدم‌هايی فوق‌العاده در خلق آن می‌دهد.

1 comment:

neda mone said...

جایی می خواندم که کلیشه ای بودن موضوع مهم نیست، مهم آن است که این موضوع های کلیشه ای را چگونه می توان به شکل جدیدی پروراند... و این آگهی به نظرم خوب مفهوم این جمله را بر می تابد

Never Stop Blogging

(Previously Known as Naturelle)

 
Free counter and web stats