هيچ بازار نديدهست چنين كالايی - سيصد و هفتادودو


*
يك نمونه تماشايی ديگر از آگهیهای «قبل / بعد». تبليغ موسسهای كه «بعد» از بازسازی اتومبيلهای قديمی از كار افتاده و تغيير شكل داده، آنها را به هيئت «قبل»شان در میآورد. ظرافت آگهی در بازی با مفهوم «قبل» و «بعد» و شيوه بامزه جابهجا كردن آنها، خبر از وجود آدمهايی فوقالعاده در خلق آن میدهد.
1 comment:
جایی می خواندم که کلیشه ای بودن موضوع مهم نیست، مهم آن است که این موضوع های کلیشه ای را چگونه می توان به شکل جدیدی پروراند... و این آگهی به نظرم خوب مفهوم این جمله را بر می تابد
Never Stop Blogging
(Previously Known as Naturelle)
Post a Comment