Friday, November 2, 2007

پوزش و اعتذار

خواهران و برادران گرام! اگر آقای اولدفشن ذره‌ای احتمال می‌داد كه با تقاضای مرخصی، موجب بروز تفرقه بين صديق‌ترين و پاكباخته‌ترين خدمتگزاران معاونت محترم مرخصيجات وبلاگستان ايران – سروران ارجمند جنابان آقايان ميرزا پيكوفسكی، مهندس كرم دندون و موسيو ورنوش – خواهد شد، درد و رنج خستگی را به جان می‌خريد و از مرخصی چشم می‌پوشيد. قضايای پيش آمده، چنان اسباب تكدر خاطر آقای اولدفشن را فراهم ساخت كه نامبرده مرخصی خويش را نيمه‌تمام گذاشت و به‌فوريت در بستر بيماری افتاد (رجوع شود به: دنيای كوچك آقای اوف، هزار و بيست‌ودو) و اميدی به اعاده صحت مشاراليه نيست مگر با اعاده صلح و صفا در معاونت محترم مرخصيجات و دعای شما خواهران و برادران گرام
*
اولدفشن
جمعه، يازدهم آبان هشتادوشش

6 comments:

Anonymous said...

اینجانب به عنوان یکی از سفرای صلح و دوستی حاضر در وبلاگستان، دوستان و مسئولین مربوطه ی حاضر در کامنت دای چند پست پایین را به صلح و آرامش فراخوانده و تقاضا دارم هرکدام با شاخه گلی، کمپوتی، یا حالا هرچی ، به ملاقات آن عزیز بیمار بشتابند تا هم عیادت باشد و هم بغل و بوس و اینا!

با تشکر
سفیر صلح و دوستی وبلاگستان و حومه
ئه سرین

Anonymous said...

خوش برگشتین آقای اولدفشن!
با دیدن به روز شدن وبلاگتان در در گوگل ریدر به شدت ذوق زده شدیم

Anonymous said...

جناب آقاي اولد فشن ، چشمتان زدند!لطفا اسفند دود كنيد.برچشم بد لعنت!

میرزا said...

از: معاونت مرخصیجات اداره کل
به: جناب آفای اولدفشن
رونوشت: رئیس اداره ثبت تخلفات و تاخرات وبلاگستان مهندس کرم دندون و موسیو ورنوش، کارمند دون پایه ی بایگانی فلان و بهمان

نظر به ناهماهنگیهای پیش آمده و مشکلات دفتری و دستکی موجود که نمک زندگی در ادارات هستند از محضر با سعادت آن ارباب رجوع گرامی حلالیت می طلبیم و در راستای طرح اکرام و تکریم ارباب رجوع دستور داده می شود جناب موسیو ورنوش، کارمند جزء کلیه پرونده های این مشکل حقوقی را طبق نظر جناب مهندس کرم دندون بازنویسی فرمایند تا از ایشان نیز دلجویی به عمل آید.

ارادتمند
میرزا پیکوفسکی
معاونت اداره کل مرخصیجات

میرزا said...

تا فراموشمان نشده خدمت آن سفیر صلح خودمنصوب عرض گردد مملکت قانون دارد خانم، لطف کرده برای دریافت مجوز ترویج صلح به معاونت امور مجزوجات وبلاگستان حاج خانم ئه سرین مراجعه فرمایید.

Anonymous said...

به ریاست کل وبلاگستان چناب آقای میرزا پیکوفسکی.
با سلام و عرض ادب.
نظر با نا هماهنگی های پیش آمده در این مدت و دلجویی های انجام گرفته و قول مساعده و اضافه حقوقی که اون روز خودتون تو دفترتون دادید(فایل ام پی تری که با اجازه مخفیانه ضبط نمودم به پیوست ارسال می گردد !)
به اطلاع می رساند اینجانب از ارائه تقاضای خود مبنی بر استعفا چشم پوشی نموده و کماکان چونان شیر ژیان بر صندلی ریاست تکیه زده و از خدا عمر با عذت و بقای ریاست خردمندی همچون شما را خواستارم.
و بسیار خوشحالم که موضوع مرخصی ارباب رجوع متخلف بیمار نما ، اف ،موجب خوشحالی خوانوتده پرجمعیت بنده شد
با احترام
مهندس کرم دندون
پی نوشت:رئیس جان قربون اون میرزای اول اسمت لطف کن با این مامورین بنده واسه سفر به ینگه دنیا جهت رسیدگی به تخلفات انجام گرفته توسط اهالی وبلاگستان ساکن یو اس ای !! موافقت بفرما ! الهی آمین !!

 
Free counter and web stats