Advertising as ART - 83
Harley-Davidson Motorcycles
*
اين آگهی سهگانه هارلی-ديويدسون، بهجز لوگو هيچ نوشتهای ندارد. اما اگر قرار بود داشته باشد، لابد چنين چيزی بايد میبود: «با هارلي-ديويدسون، همه از شما میترسند». نكتهای كه آقای اولدفشن درنمیيابد اين است كه ترساندن يك خانم مسن موقر و يك بچه چندماهه، حامل كدام غرور و افتخار میتواند باشد. اين را لابد طراحان مجموعه هم میدانند، فقط میماند توجيهی به شكل «آها! از اون نظر؟»، كه جستوجوی آقای الف. ف. برای يافتناش تاكنون بیثمر بوده است
7 comments:
بنده جور دیگری فکر می کنم. حالا البته بچه کمی ترسیده٬ ولی خانم پیر دارد با سرزنش نگاه می کند که با این تیپ های فلان و سگ هم انگار سگ وحشی دیده دندان هایش را نشان می دهد. در حالت کلی به نظرم ایجاد ترس یا فریاد متفاوت بودن و ظاهر وحشی مطلوب جواب هارلی دیویدسون سوار باشد.
جسارت است البته.
khob mosalaman hamin ham honar mikhad!
سلام، این دو تا لینک رو که دیدم، به شدت یاد اینجا افتادم، مخصوصاً مال حقوق بشر. امیدوارم تو هم خوشت بیاد!
http://haha.nu/creative/amnesty-international-make-some-noise/#more-3456
http://www.flickr.com/photos/karakola/436864508/
سلام
به نظر ما خانمه قبلا به بچه گفته اگه اینکارو کنی به هاپو میگم بخورت و فرد مذکور هم عمل ممنوعه را انجام داده و حالا زنه به هاپو داره میگه : هاپو بخورش این بچه بدو. و بچه نگران از حماقت و فرمانبری کورکورانه جناب هاپو.
ببین ملت از چه راههایی نون می خورنااادونقطه دی
salam, man kheili vaghte moshtarie webloge shoma hastam, avalin bare coment mizaram,...khastam begam kheili inja ro doost daram, hamin
May be it is about the fear and pain of entrapment. Harley-Davidson customers are from a dying breed, men in their fifties and older. Interestingly, it continues to advertise within this age group. I think what they are trying to say is that babies are trapped in a car seat, old women try to reach the door lock as soon as they hear a noise. Be a dog! bark at entrapment and go for freedom!
Of course, all this is just non-sense!!!!
Post a Comment