Friday, February 8, 2008

يك تصحيح، يك توضيح + يك تصحيح ديگر

يك. تذكری در مورد مجری واقعی مراسم اسكار كه درباره فيلم‌دزدی و خسارت‌های آن شوخی كرده بود، باعث شد كه به جای اتكا به حافظه گاهی خطاكار، به منابعم نگاه كنم. با تشكر از تذكر «دپينو»، تصحيح می‌كنم: مجری، خانم جون استوارت بود، در هفتادوهشتمين دوره مراسم اسكار در سال دوهزاروشش.
دو: در پاسخ سوال «فربود»خان در مورد هويت واقعی «مرد تبربه‌دست»: آن تصوير، نقاشی شناخته‌شده‌ای‌‌ست از چهره تولستوی در ميان‌سالی‌هاش.
+
سه. خب، «حافظه گاهی خطاكار» اين‌بار آقای جون استوارت را با خانم اِلن دی‌جنرس مجری سال پيش جابه‌جا كرد. تصحيح می‌كنم: آقای جون استوارت. اما حالا ديگر هيچ مطمئن نيستم كه پيرامون آن پست، اين آخرين تصحيح‌ام باشد. متاسفم و پوزش می‌خواهم.

3 comments:

Anonymous said...

!باور کن من اصلا دلم نمی‌خواد اینکار رو بکنم
...ولی

!آقای جان استوارت
http://en.wikipedia.org/wiki/Jon_Stewart

!مخلصیم

Anonymous said...

khanumeeeeeeeeeeeeeeee Jon Stewart???!!!!! :-o fek konam ba khanume Ellen DeGeneres mojrie parsaal eshtebah gereftin!

bad ye chize dige, alan ke fek mikonam tikeye Billy Cristal be Charlise darbareye movafaghiatesh tu filme Monster bood. pas in Jon Stewart be ki chi goft?? %-)

Anonymous said...

در اصل مساله این بود که این حقیر، نقاشی جناب پروف از فیودور (http://www.abcgallery.com/P/perov/perov49.html)رو ته ذهن داشت و با توجه به جنایت و مکافات و تبر، آنالیزی که ارائه داد این بود که شاید این نقاشی پست شما، یک‌جور بازی با این نقاشی پروف بوده!

 
Free counter and web stats