Wednesday, November 26, 2008

خبرنامه

خب، خود «آقای اوف» هم گمان نمی‌كرد كه آن‌قدر نامتعارف و بامزه باشد كه در كنار وبلاگ‌هايی از ده زبان/كشور ديگر، به بخش نهايی مسابقه وبلاگ‌های دويچه‌وله - در بخش بلاگ‌ورست - راه يابد؛ اما خب، ظاهرا ً «آقای اوف» برخلاف تصور خودش، آن‌قدر نامتعارف و بامزه بوده است كه بتواند در كنار وبلاگ‌هايی از ده زبان‌/كشور ديگر، به بخش نهايی مسابقه وبلاگ‌های دويچه‌وله - در بخش بلاگ‌ورست - راه يابد! اما اگر گمان می‌كنيد كه اين يادداشت، سر ِ آن دارد كه تشويق‌تان كند كه برويد و به «آقای اوف» رای بدهيد، خب، ام‌م‌م‌م‌م، بايد بگويم كه مثل هميشه درست فكر كرده‌ايد!

31 comments:

Anonymous said...

حمایت حمایت!

Anonymous said...

ما كه راي داديم ... ديگران را نيز به اين مهم تشويق مي كنيم

Anonymous said...

من رای میدهم
تو رای میدهی !!!
ما رای میدهیم
....
و این داستان ادامه دارد

Anonymous said...

معلومه که رای می دیم! نه تنها به شما که به خودمان تبریک هم می گیم!

میترا نهچیری said...

مبارکه! ببینم فقط یکبار می تونیم رای بدیم؟ :-P

Anonymous said...

آقای اوف. اون احتیاج به رای نداره. او باور پذیر ترین و خیالی ترین و با نمک ترین و هزار ترین دیگره. دوستش دارم. از صمیم قلب.

Bardia said...

زنده باد آقای اوف

Anonymous said...

هییییییییییییییی...یوهوووووووو! ایول...
من رای دادم... کاش بقیه وبلاگاتونم آن‌قدر نامتعارف و بامزه باشد كه در كنار وبلاگ‌هايی از ده زبان/كشور ديگر، به بخش نهايی مسابقه وبلاگ‌های دويچه‌وله - در بخش بلاگ‌ورست - راه يابد
باشه؟

Anonymous said...

راي كه سهله آقاي اوف جون بخواد!!

Anonymous said...

یار دبستانی من
بامن و همراه منی
....
رای بدین

سالار

Anonymous said...

شما رو لینک کردم . . .

omid ghiyaei said...

Done sir.
for all pleasant moments.

گلمریم said...

من نتونستم رای بدم. میشه منو هم آقای شاندرمن فرض نموده و بیشتر توضیح دهید؟

Anonymous said...

من رای نمی دم!
:P

Unknown said...

اسمتون نیست که تو اون لیستا

Anonymous said...

اسمتون نیست که تو اون لیستا

Anonymous said...

شما که در انتخاب آثار وبلاگتون اینقدر دقیق و خوش سلیقه هستید، چرا در خلق آثار اینقدر وسواس ندارید؟

Anonymous said...

وبلاگت را يك نيمه شب از سر تا ته خواندم . من فيلمنامه نويسم و خيلي ايده هايش را ممكن است بدزدم .. راضي باش . بسيار لذت بردم . راي هم با كمال ميل مي دهم .

Anonymous said...

چشم
بعد از يك دوره شار رواني شديد، اومدم اينجا و مثه هميشه لذت بردم و مشكلمو فراموش كردم

Anonymous said...

کی نتایج اعلام میشه؟

Anonymous said...

آپم دوست وبلاگی من . . .

sara said...

شدیدلی وحدت می‌کنیم

Anonymous said...

رأی دادم قبلاً، اگر سایت من رو با لگد بیرون نمینداخت رأی سازی هم می کردم، حیف که دیگه نمی تونستم رأی بدم!!
راستی وبلاگم رو هم به روز کردم ...

Anonymous said...

آقای الد فشن گرامی و مهم و عزیز- خیلی عزیز-
به طبع گفتگو ندارد که خودم می دانم در دویچه وله جات باید چه کار می کردم دیگر...
اما این کامنت را می نویسم که بدانید وقتی دیدم چه عالمه کتری و قوری آن جاست، کلی نگاهش کردم. بعد گفتم راستی آن لینک چیست؟
خوب می توانید حدس بزنید دیگر... کلی شادمانی و این ها...
علامت تعجب که منم!

Anonymous said...

beza aval ba in aghaye oof ashna besham !
:-D

Anonymous said...

کودک درون آقای اووف میتواند به درون فرهنگ ها راه بیابد

Anonymous said...

سلام دوست عزیز

با (8) مطلب جدید آپ کردم ، فرصت كرديد تشريف بياريد

به اميد ديدار

Anonymous said...

نمیدونم جه اشکالی تو کارم بود که نمیتونستم اینجا کامنت بذارم چندین ماه بود که هر شب اولین وبلاگی که باز میشد اولد فشن بود عذاب وجدان داشتم که نمیتونم بگم چقدر ازاین حس لطیفی که توی این وبلاگ پیدا میکنم از شما ممنونم.شما تا حالا 1000 تا هدیه به من دادین.مرسی به اندازه ی همه ی این شبا.در ضمن رای هم دادم.فکر کن رای ندم!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

اي بابا پس كجايي شما؟؟؟؟؟؟

Anonymous said...

کاملا با رضایت کامل رای دادم بهت .

Anonymous said...

آقای اولدفشن بجان خودم اگه بذارم.
مگه میذارم مشارالیه دوم بشه؟
کاش این کامنتو زودتر میذاشتم که کسایی که نمی دونن هم بخونن.

برای دوباره رای دادن این کارا رو بکنید :
اگه تو اینرنت اکسپلوررید برید تو
اینترنت آپشن و تو
browsing history و
cookie
ها رو پاک کنید.
اگه تو فایرفاکسید برید تو تولز و بعد
clear private data
و تو صفحه ای که باز میشه فقظ cookie ها
رو تیک بزنید و دکمه
clear private data now
رو بفشارید.
صمیمانه از همه می خوام بیشتر و بیشتر رای بدن.
حتا با آدرس ایمیل های علکی!

 
Free counter and web stats