Sunday, November 9, 2008

تبليغات چريكی / محيط‌گرا - دوازده + يك

يكی از هدف‌های تبليغات چريكی، جبران كردن بودجه اندك تبليغاتی با فكرهای تازه و نوبه‌نو است؛ خب، گمان نمی‌كنم ارزان‌تر از اين بتوان به يك تبليغات خيره‌كننده دست يافت: اين‌كه با چسباندن نوار‌چسب‌هايی بر ويترين كفش‌فروشی‌تان، وانمود كنيد كه كسی شيشه آن را شكسته است و بعد برداريد بر كاغذی نصب‌شده بر همان شيشه بنويسيد: «می‌دانيم كه كفش‌های‌مان خيلی باحال است؛ اما دفعه بعد، از در ورودی استفاده كنيد». براوو!

No comments:

 
Free counter and web stats