Tuesday, April 7, 2009

چاپ عصر - هشتادودو

... در انكار «خودشيفتگی».

6 comments:

یه دل said...

che bamze! bishtar az ax tabire shoma jaleb bud!

leily said...

در تصدیق خودانکاری:)

شهریور said...

Great SubjeCt FoR this Photo

شوكا said...

از همه‌ي مطالب اين ستون يكي اين خيلي به دلم نشست و يكي آن دختر كوچولويي كه با موبايل از خودش و گوشه آشپزخانه عكس گرفته بود. چند وقت پيش داشتم عكس هاي 87 خودم را نگاه مي كردم . عكسي گرفته بودم كه من را به شدت به ياد اين ستون انداخت.

Rana k said...

:)) من بتازگی از افتادگان این وبلاگ شدم ؛ این عکس بین "چاپ عصر" ی ها با حال بود

kaveh said...

1- براستی چرا این سلف پورتریت ها به خود شیفتگی تعبیر می شود؟؟ آیا کسی که برای تنهایی خودش سازی می نوازد خودشیفتست؟
2- خود شیفتگی را دوست دارم ولی آیا به راستی این عکس انکار خود شیفتگی است؟

 
Free counter and web stats