هيچ بازار نديدهست چنين كالايی - چهارصد و بيستوچهار
اينروزها، يكی از «سرگرمی»های دوستداران تبليغات، كشف شباهتهای آگهیهای تازه با آگهیهای قديمیست (بسكه تعدادشان زياد شده است و بسكه ممكن است فاصله زمانی انتشار دو آگهی تازه و قديمی كوتاه باشد). اين دو آگهی، هر دو بر اساس ايده واحدی خلق شدهاند: يك فولكسواگن مدل قديمی، میتواند آنچنان نونوار شود كه كاملا ً شبيه جديدترين مدل همان اتومبيل به نظر آيد. بالايی - كه زودتر منتشر شده - آگهی يك «كارواش»، و پايينی آگهی يك براقكننده اتومبيل است.
2 comments:
اي كاش براي كارشناسان ايراني تبليغات هم چنين كارواشي در نظر ميگرفتند
تبليغی برای انتخابات
ميتوانيم يك كانديدا را طوری معرفی كنيم كه به نظر آن يكی بيايد!
هانی
honeygranjer@yahoo.com
Post a Comment