Monday, May 25, 2009

هيچ بازار نديده‌ست چنين كالايی - چهارصد و بيست‌وچهار

اين‌روزها، يكی از «سرگرمی»‌های دوست‌داران تبليغات، كشف شباهت‌های آگهی‌های تازه با آگهی‌های قديمی‌ست (بس‌كه تعدادشان زياد شده است و بس‌كه ممكن است فاصله زمانی انتشار دو آگهی تازه و قديمی كوتاه باشد). اين دو آگهی، هر دو بر اساس ايده واحدی خلق شده‌اند: يك فولكس‌واگن مدل قديمی، می‌تواند آن‌چنان نونوار شود كه كاملا ً شبيه جديدترين مدل همان اتومبيل به نظر آيد. بالايی - كه زودتر منتشر شده - آگهی يك «كارواش»، و پايينی آگهی يك براق‌كننده اتومبيل است.

2 comments:

يك صداي بي‌صدا said...

اي كاش براي كارشناسان ايراني تبليغات هم چنين كارواشي در نظر مي‌گرفتند

Anonymous said...

تبليغی برای انتخابات
ميتوانيم يك كانديدا را طوری معرفی كنيم كه به نظر آن يكی بيايد!

هانی
honeygranjer@yahoo.com

 
Free counter and web stats