Sunday, March 18, 2007

Advertising as Art - 4

وقتي در هزارونهصدويازده، جوزپه موليناري، "كافه موليناري" را در قلب شهر مودناي ايتاليا – در محله وِ‌‌يا اميليا - راه انداخت، شايد نمي‌توانست تصور كند كه در سال دوهزاروهفت، يك نفر در وبلاگش آگهي شعبه‌ تازه‌تاسيس "كافه موليناري" در تركيه را معرفي كند. اين‌كه در فاصله‌اي كوتاه، دو آگهي مربوط به دو كافه در دو گوشه جهان - كه كاراكتر اصلي‌شان، فنجان است – در اين‌جا به نمايش گذاشته مي‌شوند هم كاملا اتفاقي‌ست، مگر اين‌كه فرض كنيد كه دارم گنجينه بي‌نظير آگهي‌هايم را به رخ مي‌كشم. كسي هم نيست كه اين يادداشت را تقديم‌اش كنم. تنها گزينه‌ام، در حوالي سه بامداد يكشنبه بيست‌و‌هفتم اسفند، انكار كرد كه كافه‌نشين است

1 comment:

Unknown said...

من این یادداشت را با افتخار به خودم تقدیم میکنم ،آخه من خیلی کافه دوست دارم، قد همه دنیا

 
Free counter and web stats