Sunday, April 15, 2007

Nostalgia - 1

اگر در خود چيزي مثل "نوستالژي نوار كاست" سراغ داريد، يا در دوروبرتان كساني را سراغ داريد كه آن‌ها در خود چيزي مثل "نوستالژي نوار كاست" سراغ دارند و شما كنجكاويد كه بدانيد نوستالژي آن‌ها چه‌گونه چيزي است، اينجا را ببينيد و خودتان اسمي بگذاريد بر اين اشتياق ناب + ديوانگي تمام + ممارست ممتاز، همه در طرازي حسرت‌برانگيز، كه از آن، چنين سايتي "مي‌شود حاصل". ببينيد
*
حاشيه: باور كنيد مي‌دانم كه در ايران و جاهاي ديگري از دنيا، نوار كاست هنوز يكي از انتخاب‌هاست و چيزي صرفاً مربوط به گذشته‌ نيست. من اگر از نوستالژي حرف مي‌زنم، به تنوعي از ظرفيت ضبط، كيفيت، طرح، رنگ و برند نظر دارم كه بي‌شك حالا ديگر نيست. من به ترانه‌هاي خاطره‌انگيزي نظر دارم كه هر يك، نوار كاست بخصوصي را به ياد آدم‌ مي‌آورد و كاست‌هايي كه صدها خاطره را. من از چنين چيزي حرف مي‌زنم

No comments:

 
Free counter and web stats