Saturday, December 20, 2008

آخرين قطار شب - هفتادويك

goraiapick / flickr

4 comments:

Anonymous said...

اول اينکه سلام
دوم اينکه عالی فعلا فقط همين مشغول مطالعه آرشيو هستم

SuperSensible said...

fogholade bood:D

Anonymous said...

ahan dobare omadam beporsam moshkeli nadare matleb va aks ra copy konim?

Anonymous said...

سلام،
مدت کوتاهسست با وبلاگِ شما آشنا شدهام؛پیش از این با نام و خیلی کم با کار شما آشنا بودم. ( در این حد که میدانستم طراح لوگوی "هفت" شما هستی و یا کارتان در "فیلم")
راستش مدتی ست به وب و وب گردی علاقهمند شدهام و در همان اویل کار با وبلاگ یا در واقع وبلاگهای شما آشنا شدم که خیلی خوب بود. این علاقهمندی باعث شد یک وبلاگ شخصی درست کنم و بعضی از کارهایم را در آن بگذارم. البته کارهایم در یک کارِ دلیست که شامل نوشتهها و طرحهایم است. فقط تا به حال چند تا از نوشته ( داستان کوتاه ) و طرحهیم در مجلهی "هفت" چاپ شدهاند ـ آن هم که بسته شده . ( چهار تا از طرحهایم در شمارهی 44 که شماره آخر بود چاپ شدند )
از شما دعوت میکنم از وبلاگم دیدن کنید. شاید لطف کنید نظری هم بدهید که برایم خیلی مفید خواهد بود.
ممنون.

 
Free counter and web stats