Monday, November 19, 2007

خبرنامه

6 comments:

Anonymous said...

بیخود نبود که آقای سیزیف لقب شوالیه افسانه ای را به آقای اولدفشن داده بود. به هر حال هر چه باشد آقای الف.ف آنچنان آدم را با چیزهایی که در چنته دارد ذوق زده می کند که من فکر می کنم بعد از مدتی ترک اولدفشن دات بلاگ اسپات دات کام حتی برای یک روز هم کمی سخت و حتی ناممکن به نظر برسد.هم ؟ به هر حال ما کلن بسیار مشعوفیم!

Anonymous said...

دوستش خوام داشت می دونم
یاد سایمون در سرزمین نقاشیهای گچی میفته هنوز همین اول کاری

زود زود آقای اولد فشن جان لطفا!

Anonymous said...

به هر حال شما خانوم گرین رو تنها گذاشتین...

Anonymous said...

bien venue,!

ali said...

اِ، آقای الدفشن آمدم کامنت بگذارم که اون پست مبهم تون یکی از بهترین ریویوها بوده که دیدم نیست. این ها همه از کرامات اون معمار بلاگره احتمالاً
(یک کامنت مبهم)

Sir Hermes said...

ما که البته دخلی به کرامات و این ها نداریم ولی آمدیم یک چیزی در باب این قرارهایی که به تعویق می افتد و آدم های مجازی که سخت شان است واقعی بشوند و این ها یک چیزهایی بگوییم، دیدیم گویا این گوگل ریدر پیش دستی کرده و هنوز زود است. این است که در همین راستا از همین راه مجازی نزدیک و راه واقعی دور، دست شما را برای چندمین بار فشار می دهیم، تا حدی که قرمز بشود، برای این پنجره های گشوده ی جدیدتان به چیزهای دیگر که فرح بخش و شعف ناک اند. مقصودمان علی الخصوص این بخش عمارت های نو است. راست ش را بگویید آقای اولدفشن، شما در زندگی قبلی یا بعدی تان معماری چیزی نبوده اید؟

 
Free counter and web stats