Wednesday, December 30, 2009

نغمه‌های ماشين‌تحرير - صد و سی‌وهشت

ترجمه كنيد لطفا َ!

15 comments:

م. ژاله چیان said...

نجابت دلپذیره و کمرویی تو رو از انجام کارهایی که دوست داری باز میداره

Unknown said...

خجالت خوبه و باعث میشه تو زندگی هر کاری که دلت میخواد نکنی.

سارا said...

اوف جان من می شه بپرسم وبلاگ هرمس جان چرا باز نمی شه؟ایه فقط برای کسایی که دعوتن باز می شه؟یعنی من الان معلومه که ناراحتم؟؟؟

اولدفشن said...

خانم سارا جان! همان‌طور كه از پيام صفحه اول وبلاگ سر هرمس پيداست، برای ورود به آن بايد خودتان را معرفی كنيد و تقاضا بفرستيد و تاييد دريافت كنيد. خب، همين كار را بكنيد! / ع

احسان said...

خجالتی بودن خوبه و تو رو از همه ی کارهایی که دوست داری تو رندگی انجام بدی باز می داره!!!حرف حقه

elham said...

Shyness is nice? it is not actually

elham said...

Shyness is nice? it is not actually

فرزانه said...

خيلي ممنون که همچنان ترجمه مي ذاري و عکسو نقاشي و تبليغ.

gazelle said...

قربان ما مراجعه كرديم.مدتي كه فقط سفيد بود. حالا هم فقط عكسي است حاكي از اتمام جوهر ايشان! هيچ جا نشاني از تقاضا نامه و اين چيز ها نبود. حالا چه كنيم؟؟

Unknown said...

حیا خوبه ولی شمارو از انجام هرکاری که دوست داشتید تو زندگیتون انجام بدید بازمیداره

سارا said...

هرمس جان یعنی چی که جوهرتون تمام شده؟من کجا باید ثبت نام کنم؟الان معلومه که من خیلی ناراحتم؟

Ehsan K said...

خجالت خوبه اما همین خجالته که نمیذاره همه کارهایی رو که تو زندگی دوست داری انجام بدی. / ت

Anonymous said...

is that good to be shy then?

bina said...

واسه آدماي پرروي اين دوره زمونه كه هي پرروتر هم دارن ميشن حيا چيز خوبي ميتونه باشه

bina said...

واسه آدماي پرروي اين دوره زمونه كه هي پرروتر هم دارن ميشن حيا چيز خوبي ميتونه باشه

 
Free counter and web stats