Tuesday, January 17, 2012

نغمه‌های ماشين‌تحرير

ترجمه كنيد لطفاً!

15 comments:

Elina Azari said...

نه تنها به خاطر آنچه که تو هستی، بلکه به خاطر آن شخصیتی که هنگامه‌ی با تو بودن پیدا می‌کنم، دوستت دارم

Unknown said...

دوستت دارم، نه فقط برای اونی که هستی، بلکه برای آنچه خودم در با تو بودن میشم

شقایق said...

دوستت دارم نه به خاطر آنچه هستی,که برای آنچه هستم در بودنت

سوده said...

می خواهمت، نه تنها برای آنچه که هستی،برای آنچه که هستم وقت با تو بودن

MJ said...
This comment has been removed by the author.
نرگس افرى said...

دوستت دارم، نه به خاطر اونچه که هستی؛ بلکه به خاطر اونچیزی که وقتی با تو ام هستم.

MJ said...

دوستت دارم و نه فقط به خاطر آن چه هستی
که آنکه در کنار تو هستم نیز دوست دارم

پرنیان said...

دوستت دارم، نه فقط به خاطر خودت بلکه به خاطر منی که با توست.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
شهریار said...

دوستت می دارم، نه تنها به خاطر خودت، بلکه برای آنچه که در لحظات با تو بودن هستم.

Unknown said...

دوستت دارم نه به خاطر اینکه چه کسی هستی، به این خاطر که وقتی با توام چه کسی میشوم

Anonymous said...

دوستت دارم نه فقط بخاطرآنچه هستی بلکه بخاطر آنچه با تو بودن از من می سازد

Anonymous said...

به خانه برگرد.نه فقط بخاطرآنچه هستی بلکه بخاطر آنچه با تو بودن از من می سازد

Reza said...

دوستت دارم. نه به خاطر خودت. به خاطر آنی که از من در کنار خود می سازی.

Anonymous said...

کمتر از هر ذره ای بی تو منم
در کنار تو فزون از عالم ام

 
Free counter and web stats