Thursday, January 5, 2012

نامه دارم - سی‌ويك

آقای اولدفشن، سلام
من سه ساله می‌بینم‌تون و می‌خونم‌تون. اون کفش‌دوزک نغمه‌های ماشین‌تحریر، آشپزخونه‌ی خونه شمیران، عصرهای جمعه و آدم‌های پشت تلفن توی فیلم‌ها، همه و همه رو دوست داشتم، روشون مکث کردم، خوب تماشا کردم، فکر و احساسم سرشار شدند، گاهی دوباره به اشتراک گذاشتم و از داشتن‌شان بین آیتم‌های گوگل ریدرم شاد بوده‌ام. نامه‌هایی که داشته‌اید، همه بهتر از من از خوب بودن‌تان گفته‌اند. من فقط خواستم بگویم من حاضرم کمک کنم از جاهایی که دسترسی به‌شان سخت‌تر شده، هر تصویری که خواستید برای‌تان ایمیل کنم. من که سلیقه‌ی خوب شما رو ندارم اما حتی اگه بگین برو فلان وب‌سایت و همه‌ی عکس‌هاش رو برای من ایمیل کن، من براتون با کمال میل این کار رو انجام می‌دم. جایی که من هستم در ِ بسته ای وجود نداره.
خلاصه اگه از این قبیل کارها بود، من این‌جا هستم، برای شما و همه‌ی اولدفشنی‌ها.
راستی، با این که اصلا دلم نمی‌خواد نباشین، اما همه‌ی سکوت‌ها یا نبودن‌هاتون هم، محترم و قابل درکه.

با احترام
نساء

No comments:

 
Free counter and web stats