Thursday, January 5, 2012

نامه دارم - سی‌وچهار

سلام آقای اولد فشن... من از همون اول میخوندم‌تون، یعنی‌ بیش‌تر تماشاتون می‌کردم... به خیلی‌ از دوستام هم معرفی‌ کردم خونهٔ‌ خوشگل‌تونو... همیشه رنگ می‌پاشید از صفحه‌تون به زندگیم که یه‌موقع‌هایی خیلی‌ خاکستری بود. از سایت‌های دانشگاه امیرکبیر تا سایت‌های تاریک تو زیرزمین‌های خوابگاه... تو اتاق‌های پر‌نور و گرم خونهٔ‌ پدریم یه‌جایی‌ نزدیک گوش گربه‌هه... تا همین الان که از کرانهٔ آب‌های فیروزه‌ای مدیترانه واس‌تون می‌نویسم... از پاریس زیاد دور نیستم، از کتاب‌فروشی شکسپیر و از صحنه‌هایی که انگار روش لیبل خورده پاریس مال ماست!
یه وقت نبندین این‌جا رو...خیلی‌ از کسایی‌ که میخونن‌تون غریبن مثل من... احتیاج دارن به رنگ و روشنایی. هروقت کمکی‌ از دست ما بربیاد بگین... اگه هم این‌ورا اومدین خیلی خوش‌حال می‌شم باهم یه چای بخوریم با تغذیه!همیشه ساز دل‌تون کوک،

مینا
از فرانسه

1 comment:

عطیه said...

e Mina salam :D

mibinid aghaye old fashion be hame onaee ke neveshtam inam ezafe konid ke che hese khobi be adam dast mide vaghty mibine khodesho dostash che salighehaye moshtaraki daran :)

ferestande name 19 ;)

 
Free counter and web stats