Monday, August 10, 2009

هيچ بازار نديده‌ست چنين كالايی - چهارصد و شصت‌ويك

Dunlop Tires
*
نظرسنجی از متخصصان و استناد به حرف‌های‌ آن‌ها، همواره در تبليغات كارساز است: دزدهای خيابانی، از آن منابع و مراجع قابل اطمينانی هستند كه می‌توانند با تكيه بر «تخصص‌»‌شان به شما بگويند كه كدام تاير، خواستنی‌تر از بقيه است!

3 comments:

عروسک سنگ صبور said...

درست مثل پشه ها که می دونن چه خونی خوبه چه خونی بد و ما آدمها که همیشه یه اشتباه رو مکرر تکرار می کنیم

Anonymous said...

این روش خیلی جواب می ده
و استفاده ی خلاقانه ای ازش شده

Mahdi said...

چرا بعضی از تبلیغات این قدر سخت هستند؟ من آدم خنگ یا کودنی نیستم اما خیلی از این ها رو بدون خوندن توضیح شما نمی گیرم متاسفانه

 
Free counter and web stats