Friday, November 13, 2009

همين‌جوری‌های جمعه - پنجاه‌ونه

Nich Hance / flickr

4 comments:

me said...

چه عکس عجیبیه
یه عالمه قصه پشتشه

ذهن ِآشفته said...

چند وقت پیش حوالی میدون دوم صادقیه روی شیشه‌ی یه فرش فروشی تبلیغ جالبی دیدم کمی مرتبط با این.
یه جفت کفش مجلسی زنونه سفید و یه جفت هم مجلسی مردونه سیاه قبل از فرش به طور کاملن شلخته پرت شده بود، لبه‌ی فرش تا شده بود و دسته گل عروسی هم افتاده بود روی زمین!
خیلی این تبلیغ رو دوست داشتم و تعجب هم کردم از انتشارش. چند وقت بعد که رفتم بر داشته شده بود. در واقع سانسور شده بود. خیلی حسرت خوردم که چرا ازش عکس نگرفته بودم.
این عکس رو دیدم یاد اون افتادم

Anonymous said...

وای!
خوش به حالشون... چه عکسی
احساس خنکی کردم و صدای گنجشک و ... رو می شنوم.
از ظهر بار چندم دارم میام این عکس رو ببینم.
شاید چون تجربه شبیه اینو توی برنامه های کوهنوردی داشتم
*
این تبلیغ نظر دوم هم عالی بوده! یه براوو نمی گید عمو الد فشن؟
یه خواننده

hana said...

اين منو ياد خاطرات يكي از سفرام ميندازه . جالب بود . ما هم تقريبا تو همين موقفعيت بوديم

 
Free counter and web stats