Thursday, November 26, 2009

نغمه‌های ماشين‌تحرير - صدوهفده

10 comments:

Anonymous said...

من براي آدرس ايميل كه در فيس بوكتان داريد يك ايميل فرستادم. ميخواستم بدانم آن ايميل كه آي دي آن نام و نام خانوادگي است را چك ميكنيد؟ چون هنوز جوابي نداده ايد .
متشكرم

بهار د. said...

من نمیخواهم زنده بمانم
میخواهم زندگی کنم!
هیچوقت یادم نمیره این دیالوگ وال-ای رو!

حسن اسماعیل‌زاده said...

من اگه بگم:

"نجاتم نده
بگذار
زندگی کنم"

اشتباه کردم؟

maya said...

Go ahead..take you bite from this yummy apple and enjoy!

Shahrooz said...

I love Wall-E!

Mahsa Sh said...

وبلاگتان ، نقل قول ها و بخش هیچ بازار ندیده چنین کالایی فکر کنم بی اغراق بهترین وبلاگستان باشد. سلامت باشید و پاینده.

golnaz said...

love it
Wall-E

زُروان said...

من زنده ماندن را نمی خواهم. من می خواهم زنده باشم

bina said...

اينو منم پايم!
ولي خيلي با واقعيات فاصله داره

NAGHMEH7GH said...

تنها، زنده بودن مهم نیست. کیفیت زندگی مهم تر است.

پی نوشت:
این فرق اساسی بین کارییکه مهندسا و پزشکا برای انسانها میکنن:D:D:D

 
Free counter and web stats