Monday, November 2, 2009

نغمه‌های ماشين‌تحرير - نودوهقت

ترجمه كنيد لطفا ً!

18 comments:

:) said...

اگه يه صدايي بهت ميگه : نمي توني نقاشي بكشي، كافيه وسايلشو بخري تا اون صدا ساكت بشه.

مسعود said...

اگه یک صدایی بهت گفت: نمی تونی نقاشی کنی. به هر قیمتی که شده نقاشی کن تا اون صدا ساکت بشه.

حواس پرت said...

اگه صدایی تو گوشت میگه که " نمیتونی نقاشی بکشی" ، هرجوری شده نقاشی کن و خواهی دید که آن صدا خاموش میشود.

مریم said...

اگر صدایی در درونت گفت "تو نمیتونی نقاشی بکشی" به هر وسیله ای شده نقاشی کن و اون صدا ساکت میشه.

صفا said...

من رفتم وسایل آبرنگ بخرم...البته اسب سواری هم خیلی دوست دارم ولی بجان عزیزت ونگوگ تمهیدات اسب سواری خیلی گرونه!!

Farideh said...

به ندای درونی كه میگه نمیتونی این کار و انجام بدی گوش نکن، همچنان ادامه بده آن وقت میبینی كه درون هم بعد از مدتی آرام میشه

شوکا said...

آقای ونگگ من این رو امتحان کردم. راستش .... جواب نداد.

sima said...

مرسی آقای اولد فشن .. این تجربه آشنایی بود.. یه صدایی به من می گفت تو به هیچ وجه از نقاشی کشیدن خوشت نمیاد... منم نه کلاسی رفتم نه تعلیمی دیدم .. یک روز تعطیل یک نقاشی کشیدم .. حالا می تونم نقاشی بکشم و دیگران میگن که ازش لذت می برن.. معلومه صدای درون من خیلی خیلی جنسش خراب بوده

يك صداي‌ بي‌صدا said...

من هم با شوكا موافقم...هر چقدر نقاشي كردم اين صدا نخوابيد...تازه صداي بعضي از اطرافيان محترم هم درآمد كه بابا اعتماد به نفس!

بهار د. said...

اگر درونت صدایی میشنوی که می گوید:تو نمی توانی نقاشی کنی،آنوقت به هر قیمتی شده نقاشی کن،و آن صدا خاموش خواهد شد.

نتیجه نداد!

موسي said...

اگر يه صدايي از درونت بهت مي‌گه نمي‌توني نقاشي كني ،‌سعي كن اين كار رو بكني . مي‌بيني كه اون صدا ساكت مي‌شه

سارا- سین said...

اگر یه صدایی در درونت گفت که تو نمیتونی نقاشی بکشی با همه این حرفا نقاشی کن و اون صدا خودش آروم می شه.... من برعکسم یه صدایی می گه می تونی نقاشی بکشی من می گم نه! نمی کشم

مريم said...

اگر صدايي رو شنيديد كه همش توي مختوون ميگه:"تو آدم نقاشي كردن نيستي!" تمامش اين معني رو ميده كه نقاشي كن! و اون صدا به سكوت تبديل ميشه.

دخت said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

kashe ke dobare jaye range font o background avaz beshe, in forme ofoghi nemitoone wallpaper e gooshim beshe...!

فرزانه said...

خوش به حال ون گوگ گوش بریده که فقط یه صدای درونی داره اما من چی که دو سه تا صدای درونی دارم که بعضی وقتا با هم تبانی می کنن و منو تو دادگاهشون محکوم به تنبلی می کنن.

farzaneh said...

حتی اگر ندای "نمی توانی نقاشی کنی" در درونت می شنوی، با این حال نقاشی کن اینگونه آن صدا را خاموش می کنی

1144 said...

وقتی صدایی رو می شنوی که می گه تو نمی تونی نقاشی کنی، هر جور شده این کارو بکن...

دنت تل می وات ای کنت دو..

 
Free counter and web stats