Tuesday, September 8, 2009

چاپ عصر - صد و نودوسه

toothpaw / flickr

8 comments:

Unknown said...

این که تکراریه
یا من اشتباه میکنم؟

cafe man said...

اوا چه « نغمه هاي ماشين تحرير » خوشگلي :)

اولدفشن said...

خانم «مهسا»ی عزيز! پس از انتشار دوهزار و دويست
و پنجاه‌وپنج پست، و تقريبا ً غيرممكن بودن به خاطر سپردن
همه آن‌ها، احتمال انتشار تكراری عكس‌ها و مطالب كم‌وبيش
وجود دارد. خود من هم هنگام انتخاب عكسی
برای «چاپ عصر» امروز، ترديد داشتم كه پيش از اين منتشرش
كرده‌ام يا نه. بنابراين به خاطر اين‌كه خيال هر دوی‌مان
راحت شود، عكس انتخابی امروز را تغيير می‌دهم. ... و تشكر از
دقت و يادآوری‌تان

Unknown said...

شما حق دارید
من به خودم امیدوار شدم که هنوز اونقدر ها هم پیر نشدم

Anonymous said...

http://www.belovedbysophie.com/img/product/med/peacock%20earrings.jpg

زُروان said...

wowwwwwwwwwwwwwww

میم said...

صد و نود و سه البته

اولدفشن said...

ای وای! حتی «صد و نودودو»‌اش هم اشتباه بود
اما اين‌يكی‌ اشتباه را می‌دانم كه به خاطر تلفنی كه در همان لحظه انتشار
زنگ زد اتفاق افتاده است. يادم باشد كه بعد از اين، هنگام منتشر كردن
پست‌ها، تلفن همراه را خاموش كنم! / ا

 
Free counter and web stats