Saturday, September 12, 2009

گرافيتی - بيست‌وهشت

سلام آقای اولدفشن عزيز
مدتی‌ست كه در كمال شگفتی به گرافيتی‌های كوچك و جمع‌وجوری برمی‌خورم كه روی ديوارهای شهر جا خوش كرده‌اند و خيلی هم اصراری برای ديده‌‌شدن ندارند اما رهگذر خوش‌شانسی كه آن‌ها را ببيند يا درواقع كشف‌شان كند آن‌چنان ذوق‌زده می‌شود كه مثل من چاره‌ای ندارد جز آن‌كه از آن‌ها عكس بگيرد و نشان ديگران بدهد كه آن‌ها را هم در هيجان خودش سهيم كند.
گرافيتی نخست را روی يكی از ديوارهای خيابان برادران مظفر پيدا كردم و گرافيتی دوم را روی يكی از ديوارهای دانشكده هنرهای زيبای دانشگاه تهران. خودم اين‌يكی را بيش‌تر دوست دارم به خاطر شيطنت و بازی‌گوشی‌ و استفاده جالبش از حفره لوله آب و به خاطر احساس مالكيتی كه هر دانشجو و فارغ‌التحصيل هنرهای زيبا تا ابد نسبت به كوچك‌ترين چيز دانشكده‌اش دارد.
اميدوارم همان‌قدر كه برای من هيجان‌انگيز بود برای شما هم باشد.
مرجان مدنی

5 comments:

محسن said...

خوشحالم که کسی نگاهش به در و دیوار های شهر خودش هست و زیبایی ها را می تواند پیدا کند و ببیند...ـ

پرارین said...

توی تصویر دوم هر کی گفت اون آدم کوچلو داره کجا می ره
حدس شما اشتباست
لوله رو دور نمی زنه
به اون چاله که می رسه خطی وجود نداره (احتمالن جری پاکش کرده )می افته توش
آهام اون چاله آسانسور نیست که ببرش به عکس بعد
می افته پایین زیر پله ها
گرافیتی های زیبایی روبروی دانشکده هنر بین طالقانی و چاراولی عصر موجوده
البته اگر زمین رو نگاه کنید
دست روبروی دانشکده
روی سطل اشغال ها و کف زمین کلن بچه های هنری گرافیتی های زیبای می کشند

کاوه said...

پس اجازه بدید معرفی کنم: A1one

http://tehranwalls.blogspot.com

http://www.flickr.com/photos/37654053@N00

مصطفی said...

واقعا جالب بود
حال کردم مخصوصا دومی
من عضو فید شما هستم
اما اولین باره نظر میدم
موفق باشی

arnavaaz said...

این گرافیتی که مال دانشگاه تهرانه اون خط سفیده از ادامه ی پله ها شروع می شه. به نظر من به کادر رو خوب نبسته عکاسش.

 
Free counter and web stats