Saturday, September 26, 2009

نغمه‌های ماشين‌تحرير - شصت‌وهفت

14 comments:

Anonymous said...

me too. to all of them and especialy you dear Mr. old fashion.

گریت بی گوشواره said...

میخوام از همه ی اونایی تشکر کنم که یه بخشی از روزشون رو به خلق کردن گذرودند. فرقی نمیکنه کتاب باشه فیلم نقاشی رقص تئاتر یا یه قطعه ی موسیقی. هرکسی که یه قسمتی از روزش رو به قسمت کردن تجربه هاش با ما اختصاص میده. به عقیده ی من دنیا بدون هنر قابل زندگی کردن نیست

نرگس said...

من میخواهم از همه آنهایی که بخشی از روزشان را صرف خلق کردن میکنند تشکر کنند. اهمیتی ندارد که آن خلق یک کتاب باشد، یا یک فیلم، یک نقاشی ویا یک قطعه موسیقی. هر کسی که بخشی از روزش را صرف تقسیم کردن تجربیاتش با ما می شود. من فکر می کنم دنیا بدون هنر جای زیستن در نیست

Roptor said...

می خواهم از تمام کسانی که قسمتی از وقت هر روزه اشان را برای خلق کردن استفاده می کنند ، تشکر کنم .مهم نیست که یک کتاب باشید یا یک فیلم ، نقاشی ، رقص ، تئاتر یا یک قطعه موسیقی . هر کسی که قستمی از روز اش را برای تقسیم کردن تجربیات اش با ما صرف می کند. فکر می کنم که دنیا بدون هنر غیر قابل زندکی باشد .......

فکر می کنم این دوست عزیز با این گفته بسیار زیبا یک چیز را یادش رفت اون هم معماری هست ... که زندگی ما در آن جریان دارد.

نرگس said...

من میخواهم از همه آنهایی که بخشی از روزشان را صرف خلق کردن میکنند تشکر کنم. اهمیتی ندارد که آن خلق یک کتاب باشد، یا یک فیلم، یک نقاشی ویا یک قطعه موسیقی. هر کسی که بخشی از روزش را صرف تقسیم کردن تجربیاتش با ما می کند. من فکر می کنم دنیای بدون هنر جای زیستن نیست.
(اصلاح میکنم پر بود از غلط املایی)

فلاوین said...

!فکر می کنم امشب فراخوان ترجمه نبود

Niusha said...

And thank you dear Mr. Oldfashion :)

Shahab said...

من میحوام از هرکسی که بخشی از روزش رو به خلق یک اثر میگذرونه تشکر کنم. برام مهم نیست که این اثر کتاب باشه یا نقاشی یا رقص یاصحنه ای از نئاتر یا یک قطعه موسیقی. درحقیقت هر کسی که ما رو در تجربه ای از بخشی از روزش سهیم میکنه. معتقدم که دنیا بدون هنر قابل زندگی کردن نیست.

-استیون سودربرگ
در سخنرانی اش هنگام قبول جبیزه اسکار

هما said...

من از همه کسانی که بخشی از روزشان را صرف خلق یک اثر هنری میکنند، تشکر می کنم. برای من مهم نیست که این اثر هنری کتاب، فیلم، نقاشی، تاتر یا موسیقی باشد. فردی که زمانی را صرف می کند تا تجربیاتش را با ما به اشترک بگذارد، اهمیت دارد. به نظر من دنیای بدون هنر غیر قابل زندگی می شد.

نرگس said...

I want to thank You!
سلام. مدتیست که وبلاگ شما را گاه و بیگاه می خوانم. دیشب فرصت کردم و شروع کردم به خواندن آرشیوتان از اول. خوب البته که شروعی بی پایان بود از فرط جذابیت. فکر کردم ماه به ماه می خوانم. بعد تا اواسط دو هزار و هفت که خواندم به این نتیجه رسیدم که واقعا حیف است ،به این ترتیب زود تمام می شود. بهتر است آرشیو را جیره بندی کنم. هر روز یکی دو پست را بخوانم. کافیست تا تمام روز ذهنت را مشغول کند.
این است که آنقدر ذهنم درگیر شد با وبلاگ شما و تصاویرش و دنیای کوچک آقای اوف که فکر کنم اگر درست یادم مانده باشد! ،دیشب خواب دیدم دارم وبلاگ شما را می بینم!
و راستش واژه ای در توصیف شما که ناخود آگاه به ذهنم آمد : لایت است. دیدید می گویند موسیقی لایت؟ وبلاگ شما برای من لایت است. که می تواند صفت روح نگارنده اش باشد.
از شما ممنونم.خوش باشید..

cafe man said...

مي خوام از همه ي كساني كه قستي از روشون رو صرف خلق كردن مي كنند تشكر كنم . چه اهميت داره كه اين خلاقيت يك كتاب ، يك فيلم ، يك نقاشي ، رقص ، قسمتي از يك تئاتر يا قطعه اي از يك موسيقي باشه . تشكر كنم از كساني كه بخشي از روز را صرف اين مي كند تا تجربه هاي شان را با ما به اشتراك بگذارند . من فكر مي كنم جهان بدون هنر غير قابل زيستن خواهد بود .

محمد تعلق said...

...with special thanks to Mr A Man Called Old Fashion...

frawar said...

you are one of those who make web a better place sir.

نارسی said...

دلم میخواد از تمام کسانی که روزگارشان را صرف آفرینش چیزی کرده اند، سپاسگزاری کنم. مهم نیست که حاصل آفرینششان یک کتاب بوده یا یک فیلم یا نگارگری، رقص، تیاتر یا قطعه موسیقی ای بوده باشد.
آنها کسانی اند که در بخشی از روزگارشان را با شریک کردنمان در تجربیاتشان ما را سهیم میکنند. به گمانم بدون هنر، جهانی نازیستنی داشتیم.

 
Free counter and web stats