Thursday, September 24, 2009

نغمه‌های ماشين‌تحرير - شصت‌وشش

ترجمه كنيد لطفا ً!

19 comments:

گریت بی گوشواره said...

توقع رفتار منصفانه از دنیا داشتن صرفا به خاطر اینکه ادم خوبی هستید یه خورده مثل این میمونه که از یه گاو زخمی انتظار داشته یاشید بهتون حمله نکنه به این دلیل که گیاه خوارید

زُروان said...

توقع رفتار منصفانه از دنیاداشتن بخاطر اینکه تو انسان خوبی هستی یک کم شبیه این توقع است که گاو جنکی به تو حمله نکنه بخاطر اینکه تو گیاهخواری

همید said...

این که از دنیا توقع داشته باشی چون که آدم خوبی هستی باهات منصفانه برخورد کنه مثل این می‌مونه که از یه گاو وحشی انتظار داشته باشی چون گیاه‌خواری شاخت نزنه

شاعرمسلک said...

اینکه از دنیا انتظار داشته باشی به‌خاطر خوب‌بودنت با تو مهربان باشد، تا حدودی شبیه این است که از یک گاو نر انتظار داشته باشی به‌خاطر گیاه‌خوار بودنت به تو حمله نکند.

کوتلاس said...

ترجمه اش میشه:
در نا امیدی هیچی امید نیست
پایان شب سیه تاریکی است!

Shahab said...

این که از دنیا توقع داشته باشی که باهات خوب رفتار کنه چون آدم خوبی هستی یه ذره شبیه اینه که از گاو نر توقع داشته باشی بهت حمله نکنه چون گیاه خواری.

زهرا said...

اگه یه گاو نر بهتون حمله کرد در حالیکه شما گیاهخوارید، از دست گاوه ناراحت نشید! خوب اون گاوه نمی فهمه
دنیا هم اگه باهاتون بد تا کرد در حالیکه آدم خوبی هستید... شما بازم آدم خوبی بمونید،ببخشیدش، نفهمیده

Erfan said...

این که انتظار داشته باشی چون آدم خوبی هستی دنیا هم با تو خوب تا کند قدری شبیه این است که از یک گاو توقع داشته باشی به تو حمله نکند صرفا به خاطر اینکه گیاهخواری .

Rox said...

این که از دنیا توقع داشته باشی که باهات منصفانه رفتار کنه تفریبا مثل این میمونه که از یک گاو وحشی انتضار داشته باشی که بهت حمله نکنه چون گیاهخواری!

maya said...

:)))))))))))))))
kheyli bahal bud!

Anonymous said...

yani havadesi k bara man ettefagh mioftan hekmati daran v man nabayad beheshoon sathi nega konam.. agar niki mikonam v behem badi mishe shayad bayad oon badi ro amightar nega konam..

all cains said...

یعنی در حوادث روزگار تو یک استثنا نیستی

شیرین said...

از زندگی نمی شه توقع داشت باهات منصفانه رفتار کنه چون آدم خوبی هستی مثل این که از یه گاو وحشی توقع داشته باشی کاری باهات نداشته باشه چون گیاه خوار هستی!

نرگس said...

اینکه انتظار داشته باشی همه دنیا بر وفق مرادت باشه درست عین این می مونه که چون تو یه گیاهخواری از یه گاو وحشی انتظار داشته باشی بهت حمله نکنه

magoldfish said...

هر وقت شد از یه گاو عصبانی توقع داشته باشی بهت حمله نکنه،چون تو گیاه خواری؛همون وقت هم می تونی از دنیاانتظار داشته باشی بات خوب تا کنه..

magoldfish said...

هر وقت شد از یه گاو عصبانی توقع داشته باشی بهت حمله نکنه،چون تو گیاه خواری؛همون وقت هم می تونی از دنیاانتظار داشته باشی بات خوب تا کنه..

Ahoo said...

سیب گندیده روی کله هر کسی میافته!

فلاوین said...

ترجمه بقیه تقریبا، فقط من می نوشتم
چون تو "هم" گیاه خواری!مثل همون گاو وحشی

magoldfish said...

فکر کنم هیشکی به "هم" گیاه خواری گاو و گیاه خوارا موجه نکرده بودن :))

 
Free counter and web stats