Tuesday, September 15, 2009

نغمه‌های ماشين‌تحرير - پنجاه‌وهشت

ترجمه كنيد لطفا ً!

11 comments:

مهرلد said...

اعتقاد یک زن ممکنه نسبت به یک مرد مستحکم تر باشد مخصوصآ اگه عاشق شده باشه
معتقدم عشق زن فناناپذیر است

گریت بی گوشواره said...

من اعتقاد دارم یه زن قوی از یه مرد قوی تره. مخصوصا اگر عشقی توی قلبش پنهان باشه. به نظرم یه زن عاشق نابود نشدنیه
البته این نظر اقای اشتاین بکه. من به عنوان یه زن باهاش موافق نیستم

Shahab said...

معتقدم که یک زن قوی میتونه از یه مرد قوی تر باشه به خصوص اگه در قلبش عشق جاری باشه. حدسم اینه که یه زن عاشق صدمه ناپذیره.

مهتاب said...

بر این باورم که یک زن قوی، احتمالا از یک مرد، قویتره! مخصوصا اگه عشقی رو در قلبش پنهان کرده باشه! فکر کنم یک زن عاشق، فناناپذیره

بنده خدای کوچک said...

من اعتقاد دارم که یه زن قوی محکم تر از یه مرده مخصوصا اگه عشقی هم در وجودش باشه.به گمان من یه زن عاشق فناناپذیره

سوده said...

جناب اشتاینبک ولی اون‌چیزی که ما زن‌ها احساس ‌می‌کنیم بسیار فراتر از تفکرات و حدسیات شماست کاش شما هم زن بودید تا می‌فهمیدید این زن عاشق چقدر درد می‌کشه و چجوری فنا می‌شه...

maya said...

I disagree! A strong woman is stonger than A "strong" man...not just a man! after that loving woman is different than a woman in love so that would be better if we say"yek zane mehraban ya ba mohabat fana napazir ast".Although that's my idea.

Rox said...

معتقدم که یک زن قوی از یک مرد قدرتمندتر است خصوصا اگر عشقی در قلبش داشته باشد. فکر میکنم که یک زن عاشق فنا ناپذیر است.

Rox said...

راست میگن. چرا فقط نوشته مرد؟ ننوشته مرد قوی؟ به نظر منم یک زن قوی از یک مرد قوی، قدرتمندتر است!

مريم said...

باور دارم زني استوار قوي تر از مرد است،خاصه آنگاه كه مهر نيز اسير دلش باشد.به گمانم مهربانويان را رخنه اي نيست

مريم said...

باور دارم زني استوار قوي تر از مرد است،خاصه آنگاه كه مهر نيز اسير دلش باشد.به گمانم مهربانويان را رخنه اي نيست

 
Free counter and web stats