Wednesday, September 30, 2009

يك توضيح كوچك

در روزهای گذشته، چند نفر از خوانندگان ارجمند، نسبت به انتشار دقيق برخی پست‌ها («چاپ عصر»‌ها دقيقا ً در ساعت پانزده، و «نغمه‌های ماشين تحرير» دقيقا ً در ساعت بيست‌ودو) ابراز شگفتی و ستايش و البته پرسش كرده‌اند. خب، من مجبورم («می‌فهميد؟ مجبورم!») خودم را از آن ستايش‌ها محروم كنم و توضيح دهم كه انتشار دقيق آن پست‌ها، با كمك امكان «پست به آينده» بلاگر و با تعيين زمان دقيق، به شكل خود‌به‌خود و بدون حضور وبلاگ‌صاحاب در كنار رايانه اتفاق می‌افتد و چندان جای شگفتی ندارد. با اين توضيح نوميدكننده، از ته دل اميدوارم كه هنوز چيزكی برای شگفتی و ستايش در بساط بی‌بساط اين وبلاگ باقی مانده باشد!

20 comments:

shervin said...

bozorga ke toE!

Hosein said...

آقای وبلاگ صاحاب عزیز
سلام
آنچه بیش از همه ستایش برانگیز است راستگویی و درست گویی شماست که به نظر بنده جذابترین چیز بساط شماست.

پیروز باشید

leilaA said...

:) توضیح کوچکتان بسیار بی ریا بود

محمد said...

به نظر من اون اتفاق زياد مهم نبود ولي عوضش اين توضيح فوق العاده بود
...
اين تنها وبلاگيه كه من ازش جا مي مونم
يعني چند لحظه كه سر نمي زنم كلي پست منتشر شده
عاليه ديگه...همين

sima said...

این توضیح شما آقای اولد فشن عزیز فقط لذت دیدن وبلاگ بی نظیرتون را دو چندان کرد .. من راس ساعت 30/7 صبح که کامپیوتر اداره را روشن میکنم اولین جایی که نگاه میکنم اینجاست( البته قاعدتا باید اول جی میلهای رسیده را چک کنم .. بین خودمون بمونه) ... بخش نغمه های ماشین تحریر فوق العاده است ضمنا جا داره از ترجمه همه تشکر کنم (به عنوان کسی که با عرض شرمندگی انگلیسی بلد نیست)بخصوص ترجمه های آقای شهاب را خیلی دوست دارم و ممنونم ازشون

شوكا said...

حتا توضیحاتتون هم شاهکاره.

Anonymous said...

آقای وبلاگ صاحاب بی ریا و دوست داشتنی

بساط شما قبل از این دقایق!!(-: هم بی نظیر و شگفت آور و تحسین برانگیز بود

sedigh said...

اااااا
من ساده رو بگو! چه غصه ها که نخوردم بس که همیشه آن تایم پست ها میومد!!!
همیشه سر ساعت میومدم که بالاخره یه بار مچتون رو بگیرم و بگم که 1 قیقه تاخیر!! زهی خیال باطل
اما من همینجا اذعان میدارم که اینجانب کماکان وبلاگتون رو ستایش می کنم و این همه ذوق و سلیقه رو تحسین!ا
خوب باشید و موفق

طارق said...

نمیگفتید مزه ش بیستر بود
:دی

مرجان said...

اینقدر چیز های شگفت انگیز و قابل ستایش در زوایا و خفایاو گوشه و کنار وبلاگ شما هست که تا ابد هم ما مشغول ابراز اون ها باشیم و هم شما مشغول خوندن و امیدوار شدن

محسن said...

شكسته نفسي ميفرمائيد قربان.
پس پشتكارتان چه ميشود ؟ تعهد تان به خوانندگان وبلاگ -كه حتي مرخصي تان را به اطلاع آنها ميرسانيد- را چه كار كنيم ؟ همه اين ها در اين بساط جاي شگفتي تحسين و يك " بسيار سپاسگزاريم" دارد.

Anonymous said...

سلام
من معمولا کامنت نمیذارم اما تقریبا هر شب مطالبتون رو میخونم و میبینم
از مستقیم یا از طریق ریدر
اما الان لازم بود تشکر کنم از این همه لطف و توجهتون و توضیحات صمیمانه ای که مینویسد


باسپاس و تشکر فراوان

آذردخت said...
This comment has been removed by the author.
آذردخت said...

آنچه شاسته تقدير و تشكر است وسواس و تعهد و خلاقيت بي‌مثال شما در انتشار مطالب معركه‌اي است كه در بين وبلاگ صاحاب!هاي ايراني كم‌نظير و شايد هم بي‌نظير است. اتفاقاً امروز داشتم با خودم فكر مي‌كردم آدم وبلاگ هم اگر مي‌نويسد، مثل اولدفشن بنويسد. با اين همه خلاقيت و احترام به خواننده. باور كنيد كه بارها از ديدن و خواندن پست‌هايتان از حال به بد به حال خوب منتقل شده‌ام. اين خيلي باارزش است

خواننده said...

چیزی شگفت تر از انسان هایی از جنس شما در این روزگار؟ این قدر خوب نباشید آقای الدفشن. آدم نگران این حجم خوبی می شود.


بعد هم بلاگر کار شاقی نمی کند با سرویس پست به آینده اش. زحمت و بار این شارژرهای روزانه ی ما به هر حال بر دوش شماست. با این تعهد غریبتان به آدم ها. خیلی خوبید آقای الدفشن. ممنونیم

نعیمه said...

تمام قد ایستادم اینبار به احترام رسمیت کم نظیری که برای شعور من و ما قائل شدین! ممنونم بارها و بارها..

Leily said...

هم براي شگفتي و هم براي ستايش چيزهاي بسياري در اين وبلاگ وجود داره.
شاد و سربلند باشيد
والبته مستدام

Ali Noorani said...

mazerat mikham fozuli mikonam
ama onvane weblogetun irade dastoori dare:
"old-fashioned" sahihe ke naghshe sefati dare va be manie az mod oftade ya ba aghaye ghadimi hast
"old fahion" yani mod ya raveshe ghadim, ke dorost nist
shayad amdi boode?
albate "Old Fashioned" (bedoone khate tire) naghshe esmi dare va be manie ye nooshidanie tarkibi az whiskey, liquor e talkh, ab, shekar, tikehaye mive,... hast :D

Unknown said...

سلام آقای اولد فشن عزیز، بابت این توضیح بی ریا و متواضعانه از شما تشکر می کنم و در ضمن بسیار خوشحالم که محبوبترین وبلاگم توسط کسی مثل شما نگارش میشه که خودش هم شخصیتی دوست داشتنی داره.

Unknown said...

سلام. نمی شه این توضیح کوچک صادقانه رو خوند و بی تفاوت ازش گذشت. وبلاگتون بی نظیره تو خوش سلیقگی ، به روز بودن و از همه بیشتر "خاص" بودن. خیلی از وبلاگ نویس ها سعی می کنن خاص باشن ولی عملا کم میارن و فقط ادای خاص بودن رو در میارن. ولی این وبلاگ واقعا فرق داره و این تفاوت مسلما ناشی از سطح بالای سواد و اطلاعات و تخصص نگارنده است. بی تعارف.

 
Free counter and web stats